اخبار ورزشی

یک پرسپولیسی به دنبال اثبات خود در تیم ملی/عکس

یک پرسپولیسی به دنبال اثبات خود در تیم ملی/عکس

کمال کامیابی‌نبا به واسطه درخشش در خط دفاعی و هافبک پرسپولیس در لیگ بیستم جزو نفرات نهایی ایران برای چهار مسابقه سخت در بحرین بود که با توجه به شرایط حساس ایران در جدول دور قبلی، بازیکنی با ویژگی‌های کمال می‌توانست کمک حال اسکوچیچ باشد.
کامیابی‌نیا اما با مصدومیت تلخی در بحرین در آن شرایط هوایی و تمرینات فشرده مواجه شد و به تهران برگشت و پس از آن درگیر مصدومیتی سخت و با دوران نقاهتی طولانی مدت شد که بعدها کمال ضمن اشاره به آن گفته بود حتی به فکر پایان دادن به دوران حرفه‌ای خود افتاده است.
هافبک دفاعی جنگنده پرسپولیس و ایران اما تسلیم نشد و علی‌رغم اینکه باقی لیگ بیستم، اردوی آماده‌سازی لیگ جدید و چند هفته ابتدایی را از دست داد با تلاشی ستودنی‌ به مرور خود را به ترکیب تیم یحیی گل‌محمدی تحمیل کرد و با درخشش‌های اخیرش در لیگ بار دیگر توجه اسکوچیچ را به خود جلب کرد.
کمال کامیابی‌نیا که در لیست انتظار حضور داشت با ابتلای چند بازیکن ایران به ویروس کرونا، به اسکواد تیم ملی اضافه شد و اولین تمرین خود را با چهره‌ای مصمم و با بدنی آماده در زمین اصلی ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت. او با توجه به غیبت نوراللهی در این بازی حتی شانس حضور در ترکیب مقابل عراق را نیز دارد.

256 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا