اجتماعی

چاقوکشی برای کارشناس اورژانس حین کمک به مصدوم تصادف/ عکس

چاقوکشی برای کارشناس اورژانس حین کمک به مصدوم تصادف/ عکس

به گزارش خبرگزاری recive و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، سهیل سلطانی روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: به دنبال تماسی مبنی بر وقوع تصادف در خیابان دستغیب قزوین بر اثر برخورد موتور با عابر، کارشناسان پایگاه رازی به آدرس اعلام شده اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان پس از رسیدن به آدرس اعلام شده برای انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به بررسی عابر مصدوم پرداختند که با پرخاشگری راننده موتور و دوستان او مبنی بر نیاز نبودن به انتقال مصدوم به بیمارستان مواجه شدند.

چاقوکشی برای کارشناس اورژانس حین کمک به مصدوم تصادف/ عکس

سلطانی خاطرنشان کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس اعلام می‌کنند که لازم است مصدوم به علت آسیب وارده به بیمارستان منتقل شود که در حین انتقال و داخل آمبولانس، راننده موتور و دوستان او هنگام انجام اقدامات درمانی شروع به بی احترامی و ضرب و شتم کارشناس اورژانس می‌کنند و با چاقو به چند جای از بدن این کارشناس اورژانس جراحت وارد می‌نمایند و به بی سیم آمبولانس و تجهیزات نیز آسیب وارد می کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین با بیان اینکه مصدوم به بیمارستان رجایی تحویل داده شده است، تصریح کرد: کارشناس اورژانس به دلیل آسیب‌های وارد شده در بیمارستان بستری شده است.

وی افزود: آسیب‌های وارد شده به دنبال اصابت ضربات چاقو به کارشناس اورژانس، از طریق مراجع قضایی، پیگیری می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه، اعلام کرد: بی شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم وطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهایی نیست.

بیشتر بخوانید:

اورژانس اجتماعی قزوین به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات تخصصی است

جزئیات حادثه قطار مشهد-یزد؛ افزایش فوتی‌ها به ۲۱ نفر

۲۳۳۲۳۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا