اخبار ورزشی

تیموری: تهران فقر ورزشگاه دارد/ با 5 تیم لیگ برتری برای میزبانی مشکل داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عباس تیموری در خصوص میزبانی تیم‌های تهرانی مانند پیکان اظهار داشت: متأسفانه در صحبت‌های گذشته اعلام کردم با توجه به شرایطی که در تهران داریم، این شهر از نظر ورزشی سرانه و زیرساخت مناسبی که در حد این استان باشد را ندارد و این آزاردهنده است. در بحث فوتبال در تهران طی سال‌های گذشته زیر سایه ورزشگاه آزادی قرار گرفته‌ایم. همانطور که می‌دانید خوشبختانه در سال قبل در خوزستان استادیوم فولاد آره‌نا، و در شهر مشهد ورزشگاه امام رضا (ع) ساخته شد.

وی افزود:‌ توجه کنید در تهران با توجه به اینکه 5 تیم لیگ برتری داریم در طی این یک دهه گذشته کدام ورزشگاه به پایتخت اضافه شده است؟ ورزشگاه شیرودی که از نظر نمایندگان AFC  یکی از برترین استادیوم‌ های تهران اعلام شد، فرسوده شده و از بین رفت. از طرفی هم در استادیوم آزادی شرایط لازم در اختیار مسئولان قرار نمی‌ گیرد  تا بتوانند به صورتی که در شأن کشور باشد استاندارد سازی کنند.

تیموری عنوان کرد: ما در تهران با فقر استادیوم مواجه هستیم و ورزشگاه تختی دو سال پیش از چرخه بازی‌ها خارج شد. با مسئولان ورزشگاه تختی صحبت می کردم و به من قول دادند تا اسفند ماه کشت انجام شود و در اردیبهشت قابل بهره برداری باشد. ما در تهران ورزشگاه راه‌آهن را داشتیم که به دلیل نامشخص بودن مالک از بین رفت و الان فقط ورزشگاه دستگردی را به همراه آزادی در اختیار داریم.

وی تصریح کرد: با تمام این صحبت‌ها برای میزبانی تیم‌های لیگ برتری به مشکل برخورد کرده‌ایم. امیدواریم با حضور سجادی توجه ویژه‌ای به شهر پایتخت شود. عملا در مسابقاتی که در تهران برگزار می‌شود از 10 ورزشگاه 3 استادیوم قابل استفاده است و توجه به این نشده که در ساخت ورزشگاه استانداردها را رعایت کنند.

دبیر هیأت فوتبال تهران که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد در خصوص مکان برگزاری دیدار پیکان و استقلال گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد و در همان روز بازی پرسپولیس در آزادی برگزار می‌شود شرایط به گونه‌ای نیست که در این ورزشگاه برگزار شود و به دلیل این که تیم سایپا یک روز قبل از دیدار پیکان و استقلال در استادیوم دستگردی بازی دارد، به ما گفتند که به زمین دستگردی فشار می‌آید و زمین دچار مشکل می‌شود به همین دلیل نمی‌توانیم این ورزشگاه را در اختیار شما بگذاریم.

وی ادامه داد: باشگاه پیکان از ما درخواست کرد تا بازی مقابل استقلال را در ورزشگاه انقلاب برگزار کنند و ناچار شدیم به آنها کمک کنیم تا بتوانند میزبانی خوبی داشته باشند. متأسفانه تیم‌هایی که بازی‌های خود را در آنجا برگزار می‌کنند اعلام نارضایتی کرده‌اند. باشگاه‌ها حق دارند چون قیمت بازیکنان بالا است و ممکن است که مصدوم شوند و مدت طولانی مسابقات را از دست بدهند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا