اقتصادی

پژو ۲۰ میلیون تومان گران شد/ آخرین قیمت رانا، تیبا، ساینا، سمند و دنا

پژو ۲۰ میلیون تومان گران شد/ آخرین قیمت رانا، تیبا، ساینا، سمند و دنا

به گزارش خبرگزاری recive، همسو با به اتمام رسیدن تعطیلات و از سرگیری معاملات بازار خودرو جهش قیمتی دیگری را تجربه کرده است به طوری که پراید ۱۱۱ از ۲۰۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۰۱ میلیون تومان رسیده است.

این افزایش قیمت‌ها بیشتر در بین خودروهای پژو مشهود است به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲۰ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین سایر خودروهای پژو نیز افزایش قیمت‌ها مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۷۹ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۸۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۰۲ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به قیمت ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است و ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از ۳۴۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به قیمت ۳۴۵ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای دنا نیز در این مدت افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۷۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به قیمت ۳۷۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این بازه زمانی ۵ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت گران شدند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۰۲ میلیون تومان رسیده است و تیبا صندوقدار مدل ۱۳۹۹ نیز از ۱۸۴ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

پژو ۲۰ میلیون تومان گران شد/ آخرین قیمت رانا، تیبا، ساینا، سمند و دنا

۲۲۳۲۲۷

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا