سمنان

پژوهش یکی از محورهای اصلی و مهم در ضمانت پیشرفت کشور است

پژوهش یکی از محورهای اصلی و مهم در ضمانت پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان  پس از آن  نشست علمی و تخصصی با حضور فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان، دکتر سیف ا.. سعدالدین معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان و جعفر مرادی حقیقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در محل پارک علم و فن آوری دانشگاه سمنان برگزار شد.

در این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان،معاونت پژوهشی و فن آوری دانشگاه سمنان و مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان و جمعی از اساتید و هیئت علمی دانشگاه و مرکز تحقیقات و کارشناسان حضور داشتند.

در ابتدا این مراسم غرس نهال توسط مدعوین انجام و در ادامه در سالن اجتماعات دانشگاه سمنان نشست انجام شد .

خانم مهندس منصوری معاونت محترم استانداردر خصوص اهمیت منابع طبیعی و پژوهش لازم جهت حفاظت بهتر از منابع طبیعی و منابع آبی سخنانی بیان داشت:.ایشان پژوهش را یکی از محورهای اصلی و مهم در ضمانت پیشرفت کشور دانست .

وی اظهار داشت: قدرت نهفته در تکنولوژی که بر پایه محکم علمی استوار است به مثابه مهمترین ابزار رسیدن به اهداف توسعه ملی است. منصوری گفت: دانشگاهها و مراکز آموزشی و پژوهشی باید شریک راهبردی جامعه و صنعت در تدوین و اجرای برنامه های توسعه پایدار استان و کشور باشند.

منصوری معاونت محترم استاندار توجه به حوزه کشاورزی و مدیریت آب از راهبردهای اساسی و از چالش‌های اصلی استان مطرح کرد و استفاده از ظرفیت علمی دانشگاهها برای بهره گیری بهینه از این پتانسیل و ارائه راهکارهای علمی برای رفع چالش‌های پیش‌رو نقشی اثرگذار و حائز اهمیت بر شمرد.

سرکار خانم مهندس منصوری ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در حاشیه افتتاح دفتر ارتباط با دانشگاه عنوان کرد: نتظار می‌رود این اتاق زمینه‌سازی اجرای پژوهش های راهبردی و تقاضا محور در راستای توسعه استان باشد.

درادامه آقای دکتر سعدالدین نیز ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و اهمیت درختکاری سخنانی ارائه نموده و گزارشی از اقدامات انجام شده دانشگاه و برنامه های آینده را تشریح کردند.

آقای مهندس مرادی حقیقی نیز با تشکر از حضور حضار و معاونین محترم از همکاری دانشگاه و تحقیقات در سال گذشته تشکر کرده و خواستار همکاری و همفکری اساتید دانشگاه و مرکز تحقیقات برای حل مشکلات و ارائه راه حل ها برای رفع آن ها شدند.

این جلسه با ارائه گزارش توسط اساتید دانشگاه و مرکز تحقیقات ادامه یافت .در پایان با حضور دکتر سعدالدین دفتر ارتباط با دانشگاه در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان افتتاح گردید

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا