اخبار ورزشی

لیگ برتر والیبال| میهمانی صدرنشینان در روز دربی ارومیه/ سایپا به ریل پیروزی باز می گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (یکشنبه) با هفت دیدار در شهرهای گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان، مریوان و ارومیه پیگیری خواهد شد.

حساس‌ترین دیدار این هفته از نظر رتبه در جدول، مسابقه بین دو تیم شهرداری ورامین و پیکان تهران است که دو تیم در رتبه‌های پنجم و ششم جدول قرار دارند و اگر پیکان در میزبانی از نماینده ورامین فاتح سه امتیازی باشد، حتما جایگاه این تیم را در جدول خواهد گرفت.

در هفته ششم شهرداری ورامین موفق به شکست مس رفسنجان شد، اما پیکانی‌ها در گنبد مغلوب شهرداری این شهر شدند و بازیکنان این تیم امیدوارند این هفته با شکست شهرداری ورامین، وضعیت روحی مناسبی پیدا کنند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صدرنشین بدون شکست لیگ برتر این هفته در مریوان به مصاف راه‌یاب ملل می‌رود و به نظر نمی‌رسد که شاگردان رحمان محمدی‌راد برای شکست میزبان مشکل خاصی داشته باشند، هر چند تیم مریوان با شکست سایپا در هفته ششم، انگیزه خاصی برای کسب یک برد دیگر دارد.

شهرآورد ارومیه یکی دیگر از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر مردان سال 1400 است و تیم آذرباتری که با یک برد و چهار امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، میزبان شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر خواهد بود.

شهرداری ارومیه که با پنج برد و 14 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و در هفته ششم نخستین شکست خود را در اصفهان تجربه کرد، این هفته برای تثبیت جایگاه دومی خود محکوم به شکست حریف همشهری خود است.

تیم لبنیات هراز آمل نیز که با پنج برد و 13 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد، در هفته هفتم لیگ برتر میهمان مس رفنسجان خواهد بود. شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه که در سالن 9 دی برگزار می‌شود، برای ششمین برد خود تلاش خواهند کرد، از سوی دیگر تیم مس برای سومین پیروزی فصل به میدان می‌رود.

تیم هورسان رامسر که در هفته ششم با شکست فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی به نخستین پیروزی خود دست یافت و شگفتی‌ساز شد، در هفته هفتم نیز میزبان شهداب یزد در سالن شهید صدر رامسر است.

شهداب در حال حاضر با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و هورسان با یک برد و پنج امتیاز در جایگاه دوازدهم است.

در دو دیدار دیگر هفته هفتم لیگ برتر مردان سال 1400 تیم‌های شهرداری گنبد و پاس گرگان به ترتیب میزبان تیم‌های فولاد سیرجان و سایپا تهران خواهند بود.

* برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16

شهرداری گنبد – فولاد سیرجان ایرانیان

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت 16

هورسان رامسر – شهداب یزد

تهران، خانه والیبال، ساعت 16

پیکان تهران – شهرداری ورامین

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16

پاس گرگان – سایپا تهران

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16

مس رفسنجان – لبنیات هراز آمل

مریوان، سالن زاگرس، ساعت 16

راه‌یاب ملل مریوان – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16

آذرباتری ارومیه – شهرداری ارومیه

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا