سمنان

پنج پروژه‌عمرانی در شهرک‌های گرمسار و ایوانکی به بهره‌برداری رسید

پنج پروژه‌عمرانی در شهرک‌های گرمسار و ایوانکی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان محمدرضا باقری با اشاره به آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار با حضور استاندار سمنان، افزود: شبکه فیبر نوری در فاز توسعه شهرک صنعتی گرمسار با اعتبار حدود ۲۲ میلیارد ریال یکی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

وی بیان کرد: پروژه عمرانی‌ زیرسازی و آسفالت معابر در شهرک صنعتی گرمسار در چهارمین روز هفته دولت افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: سه پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک صنعتی ایوانکی همزمان با پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید.
وی تصریح کرد: ایستگاه پمپاژ با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و جابه‌جایی شبکه‌های انتقال آب با اعتبار بیش از چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از پروژهای به بهره‌برداری رسیده شرکت شهرک‌های صنعتی استان در شهرک صنعتی ایوانکی است.

باقری خاطرنشان کرد: زیرسازی و آسفالت معابر از دیگر پروژه‌های زیربنایی افتتاح شده در شهرک صنعتی ایوانکی است.

** بهره‌برداری از ۲ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی ایوانکی و گرمسار

مدیر منطقه گرمسار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: واحد آرایشی و بهداشتی نارون نیکان آریا با سرمایه گذاری بیش از ۲۱۷ میلیارد ریال در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای ۲ هزار مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی به بهره‌برداری رسید.

محمدبهرامی تصریح کرد: این واحد که ظرفیت تولید سالانه ۶ تُن انواع شامپو، مایع ظرفشویی و مایع دستشویی را دارد و زمینه اشتغال حدود ۴۲ نفر را فراهم کرده است.

وی با اشاره به افتتاح واحد صنعتی صنعت فیبر آریا در شهرک صنعتی گرمسار، خاطرنشان کرد:
این واحد با سرمایه گذاری بیش از ۲۳۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و زیربنای پنج هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: این واحد که ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۵۰۰ مترمربع تُن اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه را دارد و زمینه اشتغال حدود ۲۶ نفر را فراهم کرده است.

بهرامی یادآور شد: فیدرهای ورودی شهرک صنعتی گرمسار نیز همزمان با سایر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا