گیلان

گیلان میزبان لیگ بدمینتون بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور در دو گروه الف و ب برگزار می‌شود که در گروه ب، با حضور چهار تیم و به میزبانی هیات بدمینتون استان گیلان روزهای چهارم و پنجم آذر این رقابت‌ها در سالن تخصصی هیات بدمینتون استان گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت پیگیری می‌شود. 

در گروه ب تیم‌های نماینده گیلان، جوانان استارز تهران، آذرخش رباط کریم و صنایع غذایی منحصر گلستان در دو روز به رقابت با یک دیگر می‌پردازند. 

گفتنی است دور برگشت این مسابقات در اواخر آذر ماه در استان گلستان برگزار می‌شود. 

برنامه مسابقات به شرح زیر می‌باشد: 
در روز پنجشنبه چهار آذر نماینده گیلان و صنایع غذایی منحصر گلستان و جوانان استارز تهران و آذرخش رباط کریم از ساعت ۹ صبح به مصاف هم می‌روند و از ساعت ۱۵ نماینده گیلان و آذرخش رباط کریم و جوانان استارز تهران با صنایع غذایی منحصر گلستان به رقابت با یک دیگر می‌پردازند. 

همچنین در روز دوم این مسابقات از ساعت ۹ صبح جمعه پنجم آذر نماینده گیلان و جوانان استارز تهران به مصاف هم می‌روند و تیم آذرخش رباط کریم با صنایع غذایی منحصر گلستان دیدار می‌کند. 

نماینده گیلان در این مسابقات با مربی‌گری هما اسماعیلی و سرپرستی بلور امیدی و با بازی مریم قنبری، مهسا نوبشری، ماهدیس غلامی، شفق کاظم پور، عاطفه تیغ نورد، شقایق نوبهار و مطهره شمس به رقابت با سایر تیم‌ها می‌پردازد. 

به گزارش فارس، رقابتهای بدمینتون لیگ دسته اول بانوان کشور با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار می‌شود که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی راه خواهند یافت که دور رفت گروه دوم به میزبانی رشت و دور برگشت این گروه نیز، به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا