اخبار ورزشی

پایان یک گلادیاتور در خط دفاعی ایتالیا/ عکس

پایان یک گلادیاتور در خط دفاعی ایتالیا/ عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ کیه‌لینی، مدافع ۳۷ ساله تیم ملی ایتالیا برای آخرین بار با لباس کشورش در جام فینالیسیما به میدان رفت و با چشیدن شکست مقابل آرژانیتن از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.
تیم ملی ایتالیا بعد از ناکامی در رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روزهای دشواری را سپری می کند. آنها شب گذشته در فینال جام بین قاره ای و در استادیوم ومبلی به مصاف تیم ملی آرژانتینی رفته و در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداده اند، با سه گل مغلوب آلبی سلسته شده و جام قهرمانی را از دست دادند.
اما جورجو کیه لینی، مدافع باتجربه آتزوری در ترکیب ثابت روبرتو مانچینی قرار گرفته و البته در ابتدا نیمه دوم جای خود را به لازاری داد. آرژانتین در نیمه اول و با استفاده از کندی خط دفاعی ایتالیا دو بار به گل رسید و در نهایت موفق به کسب پیروزی در این مسابقه شد. جورجو کیه لینی دیشب بازی ملی شماره ۱۳۸ خود را از دست داد و برای همیشه با لباس آتزوری وداع کرد. او در این مسابقه نمایش چندان خوبی نداشته و در نیمه اول چندین بار به هر طریقی سعی در مهار لیونل مسی داشت که البته ناکام ماند.
جورجو کیه لینی امیدوار بود آخرین بازی ملی او با فتح جام قهرمانی بین قاره ای همراه باشد، اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت او وداع تلخی در عرصه ملی داشت. جورجو کیه لینی چندی قبل خبر از جدایی از یوونتوس بعد از نزدیک به دو دهه داد و حالا اخبار حاکی از انتقال این مدافع باتجربه و ۳۷ ساله به لیگ آمریکا در هفته های پیش رو است.

بیشتر بخوانید:

شک برزیلی‌ها بر ویرانه‌های متروپل/عکس

مخزن اسرار استقلال تیم بعدی فرهاد مجیدی را لو داد

از پرسپولیس پیشنهاد داشته باشم حتما می‌روم
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا