هرمزگان

خطیب جمعه موقت بندرعباس: سپاه خواب را از دشمن گرفته است/ استاندار، همه مدیران کل را تغییر دهد

به گزارش خبرگزاری recive از بندرعباس، حجت الاسلام قنبر درویشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: آنچه بسیجی واقعی را متمایز می‌کند، تقوا است و ما معیار و ملاک حاج قاسم سلیمانی را باید به عنوان الگوی بسیجی بودن در جامعه معرفی کنیم.

وی با بیان این که آن شهید افتخار همه ما است و او قدر بسیجی‌ها را در جبهه‌ها می‌دانست و به حد اعلایی از خلوص و ایمان رسیده بود که خدا او را محبوب قلب‌ها ساخت، افزود: بسیجی در هر لباسی گره‌گشا است و ما حتی در لباس یک بازاری با جلوگیری از گرانفروشی یا یک کارمند با جلوگیری از کارشکنی برای مردم نیز می‌توانیم بسیجی باشیم.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به ضعف نظارتی در دولت گذشته، بیان داشت: بر استاندار لازم است که همه مدیران کل در استان تغییر کند. من میشناسم آدم‌هایی را که در دولت گذشته بخاطر مسائل مالی زندان رفتند اما اکنون در پست نشسته‌اند و این‌ها اگر توبه هم کرده‌اند باید کنار بروند و کارمندی و کارگری کنند تا خدا آنها را ببخشد. آن دزدی‌ها را باید از آنها گرفت و مال‌شان را مصادره کرد و این منطق امیرالمومنین است.

 درویشی ادامه داد: در اساسنامه، سپاه پاسداران و بسیج برای دفاع از انقلاب اسلامی است و باید جامعه را برای ظهور فراهم کنند.

وی بخشش و گره‌گشایی از مردم را از ابعاد دیگر تقوا در جامعه برشمرد و بیان داشت: یکی از راههای کمک به ظهور آن است که نسبت به هم تقوا پیشه کنیم.

خطیب جمعه موقت بندرعباس با اشاره به عنصر تقوا در وجود پاسداران این مرز و بوم، تصریح کرد: تقوا در وجود پاسداران را در دریای عمان دیدیم که اکنون خواب را از دشمن گرفته‌اند و ما این را در کلام حاج قاسم سلیمانی هم دیدیم که به ترامپ گفت که ما آنجایی که فکر نمی‌کنید، حضور داریم.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به صدور بسیج به کشورهای منطقه به عنوان بخشی از اندیشه امام راحل، بیان کرد: اکنون مردم سوریه، عراق، یمن، لبنان و … می‌دانند که اتکای به اندیشه بسیج در کشورشان چه برکاتی داشته است.

وی مقابله با دزدی‌ها و سواستفاده‌ها را مهم‌ترین وظیفه دولت کنونی برشمرد و خاطرنشان کرد: زمینه گره‌گشایی از جامعه نیز در توجه به همین اولویت‌ها است.

امام جمعه موقت بندرعباس با انتقاد از رنگ عوض کردن برخی مدیران کل برای ماندن در پست‌ها، تأکید کرد: ناظران حواسشان را جمع کنند که برخی با این رنگ‌عوض کردن‌ها در دولت جدید نفوذ نکنند.

انتهای پیام/ 88055


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا