اردبیل

کلنگ‌زنی آب‌رسانی به شهر اسلام‌آباد توسط پدر شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیین کلنگ‌زنی خط اصلی انتقال آب شرب به شهر اسلام‌آباد مغان به طول ۱۱/۵ کیلومتر با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل برگزار شد.

در این آیین که با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، فرماندار پارس‌آباد و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و مسؤولان شهرستانی برگزار شد، کلنگ آغاز عملیات اجرایی انتقال آب به شهر اسلام‌آباد از تصفیه‌خانه آب شرب شهرستان توسط پدر شهید والامقام بر زمین زده شد.

آب‌رسانی به ۱۴۶ روستا در تابستان امسال

 سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این آیین، بسیج را نعمت بزرگی برای کشور دانست و اظهار کرد: یکی از مولفه‌های خدمت در بسیج سازندگی در کنار مبارزه با کرونا نهضت آب‌رسانی به روستاییان بود که به‌همت بسیجیان اجرا شد.

وی همچنین از نهضت آب‌رسانی در طول تابستان امسال برای ۱۴۶ روستای در معرض تنش آبی خبر داد و افزود: بیش از ۶ میلیون لیتر آب شرب بین اهالی این روستاها توزیع شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان این‌که توفیق خدمت به مردم افتخار بزرگی برای سپاه است، گفت: خدا را شاکریم که امکانات و تجهیزات سپاه و بسیج برای رفع مشکلی از مشکلات مردم به کار گرفته می‌شود.

مشارکت بسیار خوب سپاه در سازندگی و محرومیت‌زدایی

ابراهیم امامی، فرماندار پارس‌آباد نیز ضمن قدردانی از سپاه در همراهی همیشگی دولت و مردم بیان کرد: حقیقتا سپاه در کنترل کرونا و عمران و آبادانی روستاها و سازندگی و محرومیت‌زدایی و حل مشکل آب شرب مشارکت بسیار خوبی دارد.

وی با بیان این‌که خدا را شاکریم که پس از تحقق واگذاری اراضی به بیش از ۱۷۰۰ نفر عشایر منطقه، شاهد تحقق مطالبه به حق آب شرب اسلام‌آباد و بیش از ۱۰ روستای بزرگ هستیم.

فرماندار پارس‌آباد ادامه داد: ۴ کیلومتر این خط لوله اجرا شده و از امروز نیز عملیات ۱۱/۵ کیلومتر دیگر با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد آغاز می‌شود و خط انتقال مغانسر نیز در برنامه است.

پیشنهاد تخصیص اعتبار به پروژه‌های اولویت‌دار در سفر رئیس جمهور

امامی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان اردبیل گفت: تمامی پروژه‌های مهم و اولویت‌دار شهرستان به‌ویژه پروژه‌های حوزه آب شرب شهری و روستایی و همچنین تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پارس‌آباد برای تخصیص اعتبار ویژه این سفر پیشنهاد شده است.

 وی همچنین از شروع عملیات واگذاری اراضی به عشایر محدوده کشت‌وصنعت خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون ۶ مورد از این اراضی در دفترخانه آماده انتقال سند است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا