اخبار ورزشی

واکنش مدیرعامل پرسپولیس در مورد سرلک، سیدجلال و باقری

واکنش مدیرعامل پرسپولیس در مورد سرلک، سیدجلال و باقری

به گزارش خبرگزاری recive، رضا درویش در مورد حضور در مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: هنوز وارد مجمع نشده‌ایم که ببینیم دستور کار چیست و آن وقت نظرمان را بگویم.
وی در مورد جذب بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر گفت: شایعه است. با صحبتی که با گل محمدی داشتیم قرار است بعد از بازی آخر بنشینیم و در مورد نفراتی که در چارچوب تاکتیکی او خواهد بود، صحبت کنیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد جذب بیرانوند و پورعلی گنجی عنوان کرد: با این بازیکنان صحبت کرده‌ایم و قرار است بعد از پایان فصل قراردادشان را نهایی کنیم.
درویش در مورد اینکه میلاد سرلک دوشنبه آخرین مهلتش بود، گفت: قرار بود بیاید، اما نیامد و به هرحال اگر نخواهد بیاید طبیعی است فکر دیگری می‌کنیم.
وی در مورد تغییر دستیاران گل محمدی مثل فنایی و مطهری عنوان کرد: به من یا باشگاه چیزی نگفته‌اند. قرار است گل محمدی بعد از بازی پنجشنبه به باشگاه بیاید و صحبت کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص پولی که از بورس رسیده است، اظهار داشت: باید بخشی از این مبالغ را برای تعهدات خود بدهیم و بخشی دیگر را جایی سرمایه گذاری کنیم که بتوانیم سال ها از آن استفاده کنیم. اگر بنا باشد همه را بابت بدهی بدهیم سال آینده همین می‌شود که الان می‌بینید. از این جهت کارگروهی تشکیل شده که منابع کجا هزینه و کجا سرمایه گذاری شود.
درویش در مورد اینکه کارگزار باشگاه تغییر کرده است یا خیر، گفت: تا پایان فصل قرارداد داریم.
وی در خصوص اضافه شدن دو عضو هیات مدیره و اینکه شما درخواست داده بودید که اضافه شوند، یا خیر گفت: من که در انتخاب هیات مدیره نقشی ندارم و درخواست هم نداده بودیم. بنا است از طرف وزیر انتخاب شوند و اینها بیشتر صحبت‌هایی است که در فضای مجازی می‌شود.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت کریم باقری و خانبان و اینکه قرار است در تیم ملی باشند یا پرسپولیس عنوان کرد: فدراسیون می‌گفت از یک جا باید حقوق بگیرند نه اینکه فقط در یک جا باشند. می‌توانند دو جا باشند، اما به دلیل موانع قانونی نمی‌شود از دو جا حقوق بگیرند.
درویش در پاسخ به این سوال که وضعیت سید جلال حسینی چطور خواهد شد، گفت: اینها در حیطه وظایف کادرفنی است، اما به هرحال سید جلال بزرگ تیم است و اگر بازی هم نکند، حتما باشگاه از توانایی او بهره خواهد برد.
256 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا