همدان

همدان ظرفیت ارتقای بخش صنعت را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی مفتح امشب در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان با بیان اینکه تمام نمایندگان استان همدان چه در حوزه انتخابیه و در استان یاران استاندار جدید همدان هستند اظهار کرد: مشکلات متعددی در شهرها و روستاها داریم که رفع آنها مطالبه مردم است.

وی با بیان اینکه با وجود خدمات خوبی که ارائه شده، هنوز مشکلاتی وجود دارد که رفع برخی از آنها اولویت دارد تأکید کرد: اشتغال یکی از مهمترین مطالبات مردم است.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه کمبودهایی در هر شهرستان وجود دارد که رفع هرچه سریعتر آنها باید دنبال شود اظهار کرد: حل مشکل بیکاری، توجه به جاده، راه آهن، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آب، زراعت، آموزش عالی و توجه به مدیران که عملکرد  آنها مستقیما با زندگی مردم گره خورده، مورد توجه ویژه نمایندگان است.

وی نقش نماینده ولی فقیه در استان و نگاه ایشان را مهم دانست و گفت: ائمه جمعه نقش ویژه‌ای در کمک به توسعه شهرستان و استان دارند، حوزه‌های علمیه در منطقه فعالیت خود نیز نقش ویژه‌ای در بسترسازی مناسب و کمک به رشد و توسعه استان ایفا می‌کنند.

کمبود آب مانع بزرگ فعالیت‌های کشاورزی

مفتح با بیان اینکه هماهنگی و همکاری مردم زمینه تلاش مستمر برای حل مشکلات مردم را دنبال خواهد داشت اظهار کرد: کمبود آب مانع بزرگی در به فعلیت رساندن فعالیت‌های کشاورزی استان است و برای رفع آب شرب هم نگرانی‌هایی داریم.

وی با بیان اینکه همدان در مسیر عبور چندین استان قرار گرفته است افزود: قدمت چندین هزار ساله همدان، زمین‌های حاصلخیز استان، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه از ظرفیت‌های آن است که باید به آن توجه شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان  تصریح کرد: صنعت در استان به میزان قابل توجهی رشد نکرده است اما ظرفیت ارتقای صنعتی استان وجود دارد که امیدواریم بستر گسترش فعالیت‌ها در این حوزه‌ فراهم شود.

وی تأکید کرد: امروز نیاز به فعالیت وسیع و فشرده در همه حوزه‌ها داریم و باید از همه ظرفیت‌ها به ویژه گردشگری برای رشد و توسعه استان استفاده شود. 

انتهای پیام/89040/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا