سمنان

همایش مجمع علما و روحانیون استان سمنان برگزار شد

همایش مجمع علما و روحانیون استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،حجت‌الاسلام تقوی در این مراسم برگزاری مجمع علما و روحانیون را در راستای سلسله نشست های جهاد تبیین عنوان کرد و اظهار داشت:مسئولیت متولیان، سازمان ها و نهادهای فرهنگی در خط مقدم جهاد تبیین بسیار مهم است و باید با سازماندهی صحیح و اصولی ظرفیت ها، از ارزش ها و اعتقادات عمیق دینی، ملی و مذهبی دفاع شود و نقش خواص در این زمینه بسیار مهم و موثر است.

وی در ادامه افزود:ایجاد یک مجموعه تبیینی منسجم و هم افزایی ظرفیت ها با رویکرد مخاطب محوری باید در دستور کار قرار گیرد تا با وحدت و یکپارچگی و بهره گیری از روحیه جهادی و انقلابی بتوانیم در عرصه جهاد تبیین و ایجاد تمدن نوین اسلامی نقش آفرین باشیم.

سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در ابتدای این مراسم اخلاص شهید سلیمانی را از ویژگی های برجسته این شهید والامقام برشمرد و گفت:بصیرت و اخلاص شهید سلیمانی موجب شد تا در میدان به یک فرمانده مقتدر در عرصه نظامی و در حوزه دیپلماسی به یک سیاستمدار انقلابی تبدیل شود.

همایش مجمع علما و روحانیون استان سمنان برگزار شد

مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این همایش خدمت به مردم را بالاترین افتخار برای کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:بصیرت،شهادت طلبی و ولایت‌مداری مردم استان سمنان مدیون نقش روحانیت است و ما قدردان زحمات و تلاش های شایسته و روشنگری های روحانیت هستیم.

همایش مجمع علما و روحانیون استان سمنان برگزار شد

مجمع علما و روحانیون استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، سردار حمید دامغانی‌ فرمانده سپاه قائم آل‌محمد (عج) و جمعی از طلاب و روحانیون استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام سپاه استان برگزار شد.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا