سمنان

نگاه و توجه ویژه به نشاط اجتماعی امر ضروری و ویژه است.‌

نگاه و توجه ویژه به نشاط اجتماعی امر ضروری و ویژه است.‌

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان وی در نشست با مدیر کل و معاونین طی سخنانی هفته ورزش و جوانان را به تمامی پرسنل اداره کل ورزش و جوانان و کلیه ورزشکاران و ورزش دوستان استان سمنان تبریک گفت و ادامه داد تمامی پرسنل ادارات و سازمانها ،همچون یک خانواده هستند.‌مسئولیت در حوزه ورزش پر محتوا و از تنوع خاصی برخوردار است.

در طی ایام کرونا ، یکی از اداراتی که بیشترین لطمه و خسارت را متحمل شد ، اداره ورزش و جوانان بود.‌

استاندار سمنان با بیان این که نگاه و توجه ویژه به نشاط اجتماعی امر ضروری و ویژه است ،گفت ما در حوزه ورزش قهرمانی ، با توجه به ظرفیت های خوب موجود استان می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم لذا اداره کل ورزش و جوانان یک رشته پر آوازه در استان رابه عنوان مبنای ورزش قهرمانی در سال جاری مورد توجه قرار داده و تلاش خود را به میزبانی مسابقات و رشد و توسعه آن معطوف سازد.

استاندار سمنان افزود در بحث توجه به ورزش روستایی و ایجاد خانه روستایی و همچنین تکمیل پروژه های نیمه تمام ، اقدامات خوبی در این اداره کل به انجام رسیده است.

هاشمی همچنین افزود ما در حوزه ازدواج جوانان دغدعه داریم و لازم است تا تمامی دستگاه ها و چهره های ذی نفوذ در این زمینه اقدام موثر بعمل آوردند، بسته های تشویقی در حوزه ازدواج جوانان فعال گردیده و تلاش شود تا آمار ازدواج افزایش و آمار طلاق کاهش بابد. و انتظار ما از اداره کل ورزش و جوانان توسعه ورزش قهرمانی و همچنین توسعه فرهنگ و افزایش آمار ازدواج می باشد .

استاندار سمنان بیان داشت نگاه دولت سیزدهم ، توجه به روستا و حوزه روستایی است و لذا تلاش شود تا تمامی ظرفیت ها در این زمینه فعال گردیده و به هیچ وجه از روستا غافل نشویم و اداره کل ورزش و جوانان باید ارتباط خود را با آموزش و پرورش توسعه داده و در جهت جذب و تربیت ورزشی دانش اموزان کوشش نماید.‌

وی در پایان گفت اداره کل ورزش و جوانان لیست پروژه های خود را برای دور دوم سفر ریاست محترم جمهور به استان سمنان آماده و ارائه نماید و مدیران کل ستادی استانداری سمنان تعاملات خود را با دستگاههای اجرایی گسترش داده و در جهت رفع مشکلات مساعدت نماید.

گفتنی است هم زمان با حضور استاندار در اداره کل ورزش و جوانان استان آئین ارسال تجهیزات ویژه خانه های ورزش روستایی انجام و وسایل تهیه شده ارسال گردید

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا