اخبار ورزشی

نکونام می‌توانست مثل مجیدی ریسک کند!

نکونام می‌توانست مثل مجیدی ریسک کند!

به گزارش خبرگزاری recive؛ محمد مومنی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی رادیویی درباره جدایی فرهاد مجیدی اظهار کرد: هر مربی‌ای دوست دارد که بهترین‌ها را برای خودش رقم بزند. به‌نظرم فرهاد مجیدی هم اولین مربی جوانی است که به عنوان لژیونر فعالیت می‌کند و به همین دلیل ما با ایشان همکاری کردیم تا اتفاق خوبی برای باشگاه استقلال رخ بدهد و کمکی هم به این مربی جوان شود. با این که چالش برای ما به وجود آمد اما ما سعی کردیم این چالش باشگاه را دچار مشکل نکند.
او درباره گزینه جانشینی مجیدی گفت: ما هم گزینه داخلی و هم گزینه خارجی داریم. ما امسال مدافع قهرمانی هستیم و به همین دلیل سعی می‌کنیم که بهترین نفر را انتخاب کنیم. به دلیل این که درباره آقای عنایتی صحبت زیاد شده است، آقای عنایتی بازیکن و اعتبار این تیم بوده و درست نیست که وقتی با او صحبت می‌کنیم، دچار هجمه قرار بگیرد. این حق طبیعی مدیریت باشگاه است که با هر کسی صحبت کند. مدیریت باشگاه باید طوری اداره کند که به استقلال لطمه نخورد. مذاکره رضا عنایتی با استقلال مگر باعث بروزی اتفاقی شده است؟ شاید به زعم هواداران این اتفاق خوبی نبوده اما این حق رضا عنایتی، مهدی رحمتی و جواد نکونام است که با باشگاه مذاکره کنند اما این که چه کسی روی صندلی سرمربی‌گری بنشیند، مدیریت و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند.
این عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: حتما ما در انتخاب‌مان به اقتدار باشگاه استقلال توجه می‌کنیم. همه گزینه‌های ما برای هدایت باشگاه مذاکره می‌کنیم و حتی مصالحه می‌کنیم تا نیمکت را در اختیار بگیرد. سعی می‌کنیم بهترین انتخاب را برای استقلال داشته باشیم. هم‌چنین حتما گابریل پین با سرمربی بعدی همکاری می‌کند.
مومنی در پاسخ به این سوال که آیا پین با استقلال قرارداد دارد؟ توضیح داد: انتخاب اول ایشان باشگاه استقلال است. ایشان با اندیشه‌های مدیریت باشگاه آشنا هستند و مدیریت به راحتی از او عبور نمی‌کند. ما به دنبال این هستیم که ارکان اصلی کادر فنی را حفظ کنیم. بالاخره او اطلاعاتی دارد که می‌تواند به سرمربی بعدی کمک کند.
او در ادامه درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی استقلال بیان کرد: استقلال قهرمان، تیمی است که بهترین خط دفاعی را دارد و ما چالش‌ آن‌چنانی نداریم. تیم ما قهرمان شده و بهترین تیم هستیم. پس ما باید چالش‌های کم‌تری داریم و باید فقط نقاط ضعف کمی که داریم را حل کنیم. قرار نیست مثل باقی تیم‌ها که چالش زیادی داشتند، فعالیت کنیم. ما سه، چهار مورد ضعف داشتیم که با سه، چهار بازیکن به توافق کامل رسیدیم و به محض انتخاب سرمربی از آن‌ها رونمایی می‌کنیم. پس هواداران نگران نباشند.
این عضو هیات مدیره استقلال درباره تاثیر فشار فضای مجازی روی منتفی شدن حضور نکونام و عنایتی گفت: مهره‌های زائدی در کشور ما هستند که با سرمربیان مدنظر ما صحبت می‌کنند. ما هیچ قولی نمی‌توانیم بدهیم که تیم‌مان رکوردهای قبلی را تکرار کند اما سعی می‌کنیم تیمی آماده کنیم که قهرمان لیگ شود. می‌گویند سرمربی بعدی از آمار و ارقام می‌ترسد. درست است امسال رکورد بی‌سابقه‌ای داشتیم اما ما دوست داریم قهرمان شویم. شاید در راه قهرمانی مساوی و باخت هم داشته باشیم. موقعیتی که فرهاد مجیدی آورده در تاریخ ثبت می‌شود ولی ما سعی می‌کنیم که باز بهترین‌ها را برای استقلال رقم بزنیم.
مومنی افزود: شاید فضای مجازی روی نیامدن نکونام هم تاثیرگذاربوده اما من دوست ندارم مربی‌ای که به استقلال می‌آید، مربی‌ای باشد که با دیدن آمار و ارقام بقیه، لرزه به تنش بیفتد. مربی باید ریسک‌پذیر باشد و همین باعث بزرگی‌اش می‌شود. آقای نکونام هم می‌توانست مثل فرهاد مجیدی که در زمان خودش ریسک کرد، ریسک کند اما متاسفانه این کار را نکرد. شاید دیگر موقعیت سرمربی‌گری استقلال برای نکونام پیش نیاید. باشگاه استقلال منتظر کسی نمی‌ماند. ما سعی می‌کنیم بهترین انتخاب را برای استقلال داشته باشیم.
او در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی سرمربی جدید استقلال انتخاب می‌شود؟ گفت: ان‌شاءالله در این هفته سرمربی استقلال انتخاب می‌شود.

258 258

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا