اخبار ورزشی

نویدکیا: همیشه مقابل پاختاکور بازی های سختی داشتیم

نویدکیا: همیشه مقابل پاختاکور بازی های سختی داشتیم

به گزارش خبرگزاری recive؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با پاختاکور ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: چند بازی تیم پاختاکور را دیدیم. تجربه چندساله من در بازی‌های آسیایی، یادآوری می‌کند که بازی اول در چنین تورنمنت‌هایی شاید مهمترین بازی باشد. می دانیم بازی سختی داریم. پاختاکور در ازبکستان همیشه مدعی قهرمانی است و قهرمانی های زیادی دارد.
وی افزود: این تیم بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارد که توانسته اند چنین تیم خوبی را برای مسابقات آماده کنند. برای ما بازی خیلی مهم است. تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم. حریف ما بازیکنان تاثیر گذاری دارد. فوتبال قدرتی انجام می دهد و از نظر تاکتیکی فوق العاده قوی است. 
نویدکیا تصریح کرد: این مساله کار را برای تیم مقابلش سخت می‌کند ولی خوشبختانه تمرینات خیلی خوبی داشتیم. شرایطمان خیلی خوب است. در چند هفته گذشته بازی های خیلی خوبی در لیگ کشورمان انجام دادیم. خیلی امیدواریم با یک بازی خوب نتیجه خوبی کسب کنیم.
وی در خصوص اینکه سپاهان برای بار سیزدهم در جام باشگاه‌های آسیا بازی می کند، گفت: سال های گذشته باشگاهی بودیم که روند رو به جلوی خیلی خوبی داشتیم. سال ها در آسیا بازی کردیم. سه چهارسالی شرایط خوبی در بازی ها نداشتیم اما دوباره یکی دو سال است که روندمان را خیلی خوب رو به جلو می‌بریم. سازماندهی باشگاه خیلی خوب بوده است.
نویدکیا گفت: طی 12 سال گذشته، من 10-9 سال برای این تیم در آسیا بازی کردم. به عنوان بازیکن تجربه خیلی بزرگی دارم اما به عنوان سرمربی بار دوم است که مسئولیت تیم را بر عهده دارم. بار اول تجربه خیلی خوبی برایم بود. مطمئنم با کمک همکارانم و بچه‌های تیم تلاش می کنیم شرایط بهتری نسبت به بار قبل داشته باشیم. برای سپاهان باعث افتخار است که توانسته در سال‌های گذشته این تعداد بازی را انجام بدهد.
نویدکیا در مورد اینکه این دیدار، سومین بازی سپاهان و پاختاکور است و هر دو تیم در خانه خودشان برنده بوده‌اند، عنوان کرد: مطمئنا ازبکستان در سال‌های گذشته سرمایه گذاری خوبی در فوتبال داشته و پیشرفت فوق العاده‌ای نسبت به سال های قبل دارند. می توانیم نتایجشان را ببینیم که تیمی مثل پاختاکور قهرمانی های زیادی به دست آورده است. در بازی های آسیایی در سال های قبل نمایش درخشانی داشته که نشان می دهد سرمایه گذاری هایشان جواب می دهد و رو به جلو حرکت می کنند.
وی افزود: همیشه بازی های سختی داشتیم. مقابل این تیم بازی کرده ام. می دانم تیمی هستند که روز به روز و سال به سال به سمت جلو حرکت می کنند و ما هم به همان نسبت این کار را انجام دادیم. ازبازیکنان با کیفیت و لیگ نسبتا با کیفیتی که داریم مشخص است. از تیم ملی کشورمان مشخص است که فوتبالمان رو به جلو حرکت می کند.
سرمربی سپاهان گفت: شاید از لحاظ سخت افزاری نسبت به تیم های عربی یا آسیای شرقی یا کشورهایی مثل ازبکستان که خیلی خوب سرمایه گذاری کردند، مقداری عقب تر باشیم ولی از نظر نوع فوتبالی و کیفیت بازیکنانمان خیلی خوب رو به جلو می رویم. اگر باقی مشکلاتمان از نظر سخت افزاری را هم حل کنیم قطعا تبدیل به باشگاهی می شویم که ساختار بهتری خواهیم داشت. می توانیم بازیکنان بزرگتری به فوتبال حتی اروپا انتقال بدهیم که از اعتبار فوتبال کشور دفاع کنند.

258 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا