اخبار ورزشی

نه نادال هستم و نه برای رئال بازی کرده‌ام!

نه نادال هستم و نه برای رئال بازی کرده‌ام!

به گزارش خبرگزاری recive؛ در فصلی که گذشت رئال مادرید موفق شد به شکلی شگفت‌انگیز و با عبور از سد رقبای پرستاره‌ای نظیر پاری‌سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. شاگردان کارلو آنچلوتی در دیدار فینال به مصاف لیورپول رفتند؛ دیداری که با درخشش خیره کننده تیبو کورتوا و تک گل وینیسیوس جونیور به سود رئال مادرید خاتمه یافت تا باشگاه اسپانیایی چهاردهمین جام چمپیونزلیگ خود را هم کسب کرده باشد و جایگاه خود را به‌عنوان پر افتخارترین تیم این تورنمنت تثبیت کند.
از طرف دیگر رافائل نادال یک طرفدار پر و پاقرص رئال مادرید محسوب می‌شود و هر گاه که توانسته برای تماشای بازی‌های این تیم به سانتیاگو برنابئو رفته است. این اسطوره دنیای تنیس دیروز در فینال رقابت‌های رولند گاروس به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۳-۰ کاسپر رود را شکست دهد و قهرمان مسابقات لقب بگیرد. نکته قابل توجه درباره قهرمانی تنیسور اسپانیایی اینکه او هم مانند باشگاه محبوبش به عدد ۱۴ رسید و چهاردهمین بار در تورنمنت رولند گاروس به عنوان قهرمانی دست یافت.
بعد از این قهرمانی باشگاه رئال مادرید نیز این‌گونه قهرمانی رافائل نادال را تبریک گفت: “تبریک برای یک شاهکار تاریخی جدید؛ لذت بردن از یک مادریدیستای بزرگ و عضو افتخاری رئال مادرید به‌عنوان بهترین تنیسور تمام دوران باعث افتخار است. بیست و دومین گرند اسلم و چهاردهمین قهرمانی رولندگاروس را تبریک می‌گوییم. ۱۴ بدون‌شک یک عدد جادویی در سال ۲۰۲۲ است.”
در جدیدترین مصاحبه‌ای که با پپ گواردیولا انجام شده از سرمربی منچسترسیتی درباره شباهت ژن رافائل نادال و رئال مادرید سوال شد که او پاسخ جالبی به آن داد. گواردیولا در این‌باره گفت: “من نمی‌توانم در این مورد چیزی بگویم. من نادال نیستم و برای مادرید بازی نکرده‌ام و هرگز در آن باشگاه نخواهم بود.”

بیشتر بخوانید:

تاریخ‌سازی ستاره ۱۷ ساله در لاروخا/عکس

طوفان توییتری آبی‌ها علیه مربی داخلی!

واکنش مدیر رسانه‌ای تیم ملی به دیدار با روسیه

254 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا