سیاسی

نماینده مجلس: «سفره‌ها» در حوزه انتخابیه من، نه فقط کوچک شده، بلکه به دلیل گرانی، «جمع شده»

نماینده مجلس: «سفره‌ها» در حوزه انتخابیه من، نه فقط کوچک شده، بلکه به دلیل گرانی، «جمع شده»

جماران نوشت: سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماجرای عدم پرداخت حقوق معلمان در اسفند ۱۴۰۱ گفت: خیانت بود که در روزهای آخر سال با سومدیریت به اعتماد بزرگترین سرمایه تعلیم و تعلم کشور خدشه وارد شد.

سلمان اسحاقی نماینده مردم قائنات در تذکر شفاهی امروز خود گفت: خیانت بود که در روزهای آخر سال با سومدیریت به اعتماد بزرگترین سرمایه تعلیم و تعلم کشور خدشه وارد شد و چرا در کشور نسبت به محاکمه خائنین بی توجه هستیم و این بی تفاوتی باعث رنجش مردم شده است.
وی افزود: من می بینم در حوزه انتخابیه نه تنها سفره ها کوچک شده، بلکه به دلیل گرانی و خشکسالی و نبود نهاده های دامی سفره ها جمع شده است! لذا اجرای طرح کالابرگ می تواند سفره خانواده ای را دوباره پهن کند و ما حق نداریم با تصمیمات خود، گوشت و مرغ و روغن و برنج را از سفره های مردم حذف کنیم.
اسحاقی با انتقاد از حذف واردات خودرو سواری گفت: دشمن بر روی عملکرد و تصمیمات خودروسازان نه تنها حساب ویژه باز کرده، بلکه نتیجه گرفته است، به خدا قسم شرایط تامین خودرو و کیفیت آن در کشور جنایت است و تصمیمات در این حوزه داغ بر دل مردم گذاشته است و واردات خودرو به نفع خودروسازان و گروهی خاص تصمیم گیری می شود و این غول هفت سر ریشه اش کجاست که هر تصمیمی در کشور برای خودرو دار شدن مردم می گیریم مانع می شود و با وقاحت روز به روز قیمت را افزایش و شرایط را ظالمانه تر می کند، این چه شرطی است که مردم عزیزمان را برای خودرو دار شدن مجبور می کند ۹۰ میلیون بلوکه کند و خودرو را می فروشد و بعد از آنکه شرایط را نمی تواند اخذ کند، برای گرفتن همان خودرو دچار مشکل می شود. مقام معظم رهبری فرمودند قدرت پیش بینی پذیری و برنامه ریزی و اگر دستگاه ها قدرت پیش بینی داشته باشند، باید از همین حالا به فکر نهاده های دامی باشیم و اگر این کار را نکنیم، ولله قسم با کمبود گوشت مرغ و گوشت قرمز مواجه می شویم.

بیشتر بخوانید:

سقوط آزاد ارزش پول ملی / هر ریال = ۲۶ ده میلیونیوم دلار

دولت رئیسی ثبت کرد / رکورد «ابرتورم قیمت غذا» از جنگ جهانی دوم، تاکنون

«بهارستان»، میخکوب شد / انتقادهای شدید و بی‌پرده نماینده ارومیه: آقای رئیسی! نگران یک وعده غذای مردم هستیم

2121

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا