اخبار ورزشی

میلیاردر ترکیه‌ای در آستانه خرید باشگاه چلسی

میلیاردر ترکیه‌ای در آستانه خرید باشگاه چلسی

 احتمال اینکه به زودی پرچم ترکیه در ورزشگاه استمفوردبریج لندن به اهتزار درآید وجود دارد، چرا که یک شهروند متمول ترکیه‌ای مدعی شده که در آستانه عقد قراردادی با رومن آبراموویچ برای خرید باشگاه غرب لندن قرار دارد.
مالک روس چلسی به خاطر ارتباطش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه – کسی که دستور حمله نظامی به اوکراین را صادر کرد – تحت فشار قرار دارد و از بیم مصادره شدن دارایی‌هایش در انگلیس از جمله باشگاه چلسی، این باشگاه را به فروش گذاشته است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که آبراموویچ قصد دارد باشگاهی که سال ۲۰۰۳ خرید را در ازای ۳ میلیارد پوند بفروشد و اکنون محسن بایراک مدعی شده که پیشنهادی داده که توانسته نظر آبراموویچ را جلب کند.
بایراک که گفته می‌شود دارایی‌اش ۷.۶ میلیارد پوند است، گفت: ما داریم شروط خرید باشگاه چلسی را با وکلای رومن آبراموویچ بررسی می‌کنیم. به مراحل امضای اسناد رسیدیم. به زودی پرچم ترکیه را در لندن به اهتزاز درمی‌آوریم. وکلای ما و وکلای آبراموویچ از اولین روزی که چلسی وارد فرآیند فروش شد، با هم در تماس بوده‌اند. پروسه مذاکرات هم به پایان رسیده است و ما داریم برنامه ریزی می‌کنیم که به زودی اسناد لازم را امضا کنیم. این معامله برای ترکیه بسیار مهم است.
در همین حال یکی از وکلای بایراک اظهار داشت: بله. ما قطعاً نزدیک شدن به خرید چلسی را تأیید می‌کنیم. ما پیشنهادهای خود را ارائه کرده‌ایم.
بایراک در حالی مدعی شده به خرید باشگاه چلسی نزدیک شده که پیش از این اعلام شده بود یک کنسرسیوم متشکل از میلیاردر سوئیسی، هانس‌یورگ ویس علناً برای خرید تیم آبی‌پوش لندن ابراز تمایل کرده است.
بایراک مدیر یک هلدینگ ترکیه‌ای است که در حوزه انرژی، معدن و رمزارزها سرمایه گذاری می‌کند.

۲۵۶ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا