فرهنگ و هنر

نادر طالب‌زاده؛ مردی که قصه پرفراز و نشیب زندگی‌اش، چون خودش «نادر» بود

نادر طالب‌زاده؛ مردی که قصه پرفراز و نشیب زندگی‌اش، چون خودش «نادر» بود

به گزارش خبرگزاری recive، مرگ ناگهانی نادر طالب‌زاده بر اثر نارسایی قلبی، واکنش‌های بسیاری را در بین سینماگران، هنرمندان و اهالی سیاست برانگیخت.

رضا میرکریمی، کارگردان سینما هم در پی درگذشت این مستندساز، برنامه‌ساز، مجری تلویزیون و کارشناس فرهنگی، نوشتار زیر را منتشر کرده است:

«زمستان هنوز تمام نشده بود که زنگ زد، با صدای خسته و مریض گفت: فقط می‌خواستم حالت را بپرسم، سابقه نداشت همین‌طوری زنگ بزند، شرمنده شدم، مدتی در بیمارستان بستری بود و من برای احوال‌پرسی از او کوتاهی کرده بودم. خیلی حرف زد، بابت رفتاری که با جشنواره جهانی شده بود اظهار تاسف می‌کرد و از شرایط فرهنگی و اوضاع مدیریتی کشور گله‌مند بود و البته مثل همیشه حرف‌هایش را با امید و ایمان به آینده‌ای زیبا تمام کرد. حالا که دیگر نیست خیلی‌ها خیلی چیزها درباره‌اش می‌گویند، خوب و بد، درست و غلط، موافق و مخالف، و رد کینه‌های کهنه در این هیاهوی به‌راه افتاده پررنگ است، برای مردی که مثل همه ما بی‌عیب نبود ولی صادق بود و بی‌کینه، و قصه پرفراز و نشیب زندگی‌اش مثل خودش نادر بود.»

نادر طالب‌زاده، مجری، کارگردان، مستندساز و تهیه‌کننده تلویزیون، روز جمعه نهم اردیبهشت، بر اثر نارسایی قلبی که مدت‌ها درگیر آن بود، در سن ۶۹ سالگی درگذشت.

۵۷۵۷

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا