اخبار ورزشی

مشخص‌شدن وارثان تاج‌و تخت رایولا در فوتبال/عکس

مشخص‌شدن وارثان تاج‌و تخت رایولا در فوتبال/عکس

به گزارش خبرگزاری recive؛ مینو رایولا که شنبه گذشته در میلان درگذشت، میراث بزرگی در فوتبال جهان از خود بر جای گذاشته و مسئولیت مدیریت چندین ستاره مشهور را بر عهده داشت. حالا امپراتوری ایجاد شده توسط تاجر ایتالیایی اکنون در دستان دو رفیق قدیمی خواهد بود: رافائلا پیمنتا وکیل برزیلی و وینچنزو رایولا پسر عموی مینو.
رافائلا متولد سائوپائولو و استاد سابق حقوق بین‌الملل در دانشگاه سائوپائولو، سال‌ها به‌عنوان دست راست مینو به‌ویژه هنگام انتقال پل پوگبا به منچستریونایتد در مقابل انظار عمومی دیده شد. البته او در هنگام برخورد با رسانه کاملا محتاط و با تجربه بوده، به‌ندرت مصاحبه می‌کند، در تصاویر بسیار کمی ظاهر می‌شود و تقریبا هیچ اثری از او وجود ندارد.
اما مهم‌تر از همه چیز، او رابطه بسیار خوبی با مشتریان مختلف دارد و به گفته افراد نزدیک به او، در مذاکرات بسیار قوی و روراست کار می‌کند. این دو نفر در برزیل و در سال ۲۰۰۳ در طول یک پروژه احداث مدرسه فوتبال برای اولین بار با یکدیگر ملاقات کردند. طولی نکشید که این زن برزیلی با مینو رایولا در حداقل سه شرکت شریک شد؛ Maguire Tax & Legal در آمستردام، Sportman و UUNIQQ هر دو در موناکو.
رافائلا پیمنتا به هشت زبان زنده مسلط بوده و در این صنعت بسیار شناخته شده و مورد احترام است. به‌عنوان مثال او اخیرا توسط فیفا به یک کارگاه مشاوره‌ای برای مدیران برنامه دعوت شد و نماینده رایولا به‌عنوان سرمایه گذار در باشگاه کوچک او در سانتا کاتارینا شد.
با مرگ مینو رایولا، این وکیل در کنار وینچنزو رایولا، معروف به انزو، مذاکرات اصلی این گروه در بازار پرهیاهوی تابستانی در فوتبال اروپا را بر عهده خواهد گرفت. دو انتقال بمب‌افکن از سوی این گروه کارگزار در راه است: یکی پل پوگبا که قراردادش را با منچستریونایتد تمدید نمی‌کند و به انتقال به پاری‌سن ژرمن علاقه‌مند است و دیگری ارلینگ هالند که می‌خواهد از دورتموند جدا شده و راهی تیم دیگری بشود.
در داخل شرکت، انزو معمولا مسئول بررسی فعالیت و شرایط بازیکنان ایتالیایی و یا بازیکنانی است که در ایتالیا بازی می‌کنند، با توجه به رابطه خوبی که انزو با مدیران تیم‌های باشگاهی در این کشور دارد، این مسئولیت به او سپرده شده است. از سوی دیگر رافائلا عملیاتی‌ترین بخش این تجارت مانند مسائل حقوقی و بوروکراتیک را بر عهده دارد.
شرکت رایولا وکالت نام‌های بزرگ دیگری نیز از جمله زلاتان ابراهیموویچ (میلان)، جانلوئیجی دوناروما (پاری‌سن ژرمن) ماتیس دی لیخت (یوونتوس) و ماریو بالوتلی (آدانا دمیر اسپور) و … بوده و حل امور مربوط به این بازیکنان در ادامه به‌عهده انزو خواهد بود. به هر ترتیب فعالیت این شرکت بزرگ در امور نقل و انتقالات در هنگام مرگ مینو رایولا نیز متوقف نمی‌شود و همانند تابستان سال‌های گذشته، باز هم آنها نقش مهمی در جابه‌جایی بازیکنان بزرگ و انتقال به تیم‌های دیگر ایفا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:
ماجرای علی دایی و افطاری رئیس جمهور
قهرمان آسیا آرایشگر شد!/عکس
یک استقلالی برای تیم فرهاد مجیدی خط‌ونشان کشید

۲۵۳۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا