سمنان

مشارکت اجتماعی با بسیج‌ نیروهای‌ مردمی شکل می گیرد

مشارکت اجتماعی با بسیج‌ نیروهای‌ مردمی شکل می گیرد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان؛ ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ در جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی شورای‌ هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت:وظیفه ما در کمیته توسعه مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این است که بتوانیم با سیاست گذاری و بستر سازی درست، مسائل اجتماعی را به دست مردم مدیریت کنیم.
وی ادامه داد: عقلانیت، منطق درست و عزت از ویژگی های بارز واقعه عاشوراست که این مهم در بیانیه گام دوم‌ انقلاب نیز توسط مقام معظم‌ رهبری بیان شده است.
ریواده افزود: این‌ کمیته فرصت مناسبی است تا از مجموعه فعالین اجتماعی استان به واسطه تمامی اقدامات ارزنده در حوزه های‌ مختلف اجتماعی، مدیریت کرونا، مساوات، کمک های مردمی و سایر موارد، قدردانی نموده و از ظرفیت آنان استفاده شود.
وی خاطر نشان کرد: عمده منابع اعتباری در حوزه آسیب های اجتماعی ملی است؛ هماهنگی ملی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی استان با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، از اهداف ما در این‌ برنامه و کمیته است.
معاون سیاسی استاندار تاکید کرد: طرح های پیشگیرانه از جمله یاری گران زندگی از طرح های ارزنده و مهم در بحث پیشگیری در حوزه آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر است که در سطح روستاهای استان نیز اجرایی می شود.
وی تصریح کرد: در بحث روستاها باید با احصاء آسیب های اجتماعی از جمله آسیب های ناشی از مواد مخدر و اعتیاد، راهکارهای مناسب را در راستای بهبود و ساماندهی این مهم از طریق هماهنگی‌مابین دستگاه های اجرایی متولی امر و جلب مشارکت های مردمی، به فراخور منطقه و نیاز روستا در دستور کار قرار دهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: راه اندازی مرکز نگهداری ماده ۱۶ و مراکز صیانت و توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد در سطح استان در دستورکار باشد.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا