تبلیغات

مزایای حساب وب مانی و افتتاح حساب در سریع ترین زمان

نوین پرداخت با ارائه خدمات وب مانی، خرید آنلاین پرفکت مانی و خرید پی پال با کمترین میزان کارمزد به متقاضیان پرداخت بین المللی کمک می‌کند تا به هر جایی از جهان که می‌خواهند پول ارسال کنند. حتی اگر حساب وب مانی هم نداشته باشید، نوین پرداخت برای شما افتتاح حساب خواهد کرد و از آن پس می‌توانید به کمک پشتیبانی 24 ساعته، سرعت بالا در پردازش و کارمزد کم پرداخت‌های بین المللی خود را به راحتی انجام دهید.

WebMoney یکی از پرکاربردترین روش‌های پرداخت در بازار الکترونیک BuySellVouchers است. بیایید ابتدا دریابیم که سیستم پرداخت وب مانی چیست و چگونه از آن به درستی استفاده کنیم. در این بررسی ابتدا با سیستم پرداخت وب مانی به صورت کلی آشنا خواهید شد. موضوعاتی مانند امنیت وب مانی، کارمزدها، گزینه‌های مربوط به سپرده و برداشت از وبمانی مورد بحث قرار خواهد گرفت. در پایان مقاله، مزایا و معایب سیستم پرداخت وب مانی را به طور خلاصه بیان می‌کنیم. امیدواریم این مقاله به شما در درک بهتر ویژگی‌های سیستم پرداخت وب مانی کمک کند.

وب مانی چیست

وب مانی چیست؟

WebMoney یک راه حل پرداخت الکترونیکی است که بسیاری از کارگزاران آنلاین فارکس با آن کار می‌کنند. به دلیل امنیت و سرعتی که این سرویس ارائه می‌دهد، تعداد کارگزارانی که وب مانی را پذیرفته‌اند در حال افزایش است. پذیرش تمام ارزهای اصلی و انعطاف‌پذیر در معاملات برای مدیریت تراکنش‌های بزرگ از مزایای دیگر پلتفرم‌های این چنینی است که WebMoney را منحصربه‌فرد می‌کند. معامله گران فارکس نیز از خدمات وب مانی سود می‌برند. زیرا استفاده از وب مانی و یا خرید وب مانی ساده است و حتی زمانی که معامله گران در حال انتقال مقادیر زیادی پول هستند، فقط کارمزد کمی پرداخت می‌کنند.

ارزهای قابل معامله در وب مانی

WebMoney Transfer به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از سراسر جهان پرداخت‌های خود را انجام دهند و اعتبار دریافت کنند و در عین حال به کاربران اجازه می‌دهد پول خود را به صورت آنلاین حفظ کنند. برای انجام این کار، کاربران ابتدا باید یک کیف پول بسازند تا پرداخت‌های خود را انجام دهند و ارز دیجیتال مورد نظرشان را ذخیره کند. وب مانی یکی از پرکاربردترین کیف پول‌های الکترونیکی برای واریز و برداشت وجوه است. کیف پول WebMoney ممکن است برای ذخیره، انتقال و دریافت پول و همچنین پرداخت برای خریدهای آنلاین استفاده شود.

در اینجا چند نمونه از کیف‌ پول‌های موفقی که اغلب توسط کاربران استفاده می‌شوند آورده شده که عبارتند از:

  • WMR – برابر با روبل روسیه (RUR)
  • WMZ – برابر با دلار آمریکا (USD)
  • WME – برابر با یورو (EUR)
  • WMU – برابر با Hryvnias اوکراین (UAH)
  • WMB – برابر با روبل بلاروس (BYN)
  • WMY – برابر با جمع ازبکستان (UZS)

MonoVM متعهد است که تا حد امکان روش‌های پرداخت ساده و مطمئن را برای کاربران پرداخت‌های بین المللی فراهم کند و وب‌مانی را به یک گزینه پرداخت مطمئن و سریع تبدیل کند.

کارمزد وب مانی

وبمانی روش‌های زیادی را برای انجام و دریافت پرداخت‌های آنلاین ارائه می‌دهد. این روش پرداخت یورو، دلار، روبل روسیه، بیت کوین، دونگ ویتنامی و گریونا اوکراین را به عنوان روشی جهت پرداخت در سراسر جهان می پذیرد. برداشت‌ها تابع نرخ‌های مختلف تبدیل ارز هستند. WebMoney هیچ کارمزد ماهانه، کارمزد خاتمه زودهنگام یا سایر هزینه‌های پنهان برای متقاضی در بر ندارد. در زیر خلاصه ای کوتاه از هزینه های مرتبط با خدمات مختلف وب مانی آورده شده است.

بررسی اجمالی هزینه‌های WebMoney

  • هیچ پرداختی برای دریافت واحدهای WM وجود ندارد.
  • پردازش وب مانی (سرویس بازرگانی): 1.5–2.5 درصد، بر اساس هزینه سیم بانکی + گردش مالی.
  • ابزار اتوماسیون تراکنش: – 0.8 درصد (قابل پرداخت توسط فرستنده)، با حداکثر کارمزد 50 دلار آمریکا/یورو.
  • تسویه حساب WebMoney:  1% کمیسیون با حداکثر قیمت 1000 دلار آمریکا/یورو.
  • انتقال پول از کیف وب مانی به حساب بانکی شما 6 درصد هزینه دارد.
  • ارسال WM حداقل هزینه 0.01 WM برای هر تراکنش دارد.
  • حداکثر هزینه ارسال WM بسته به کیفی که استفاده می‌کنید متفاوت است.

مزایای حساب وب مانی

سیستم امنیتی وب مانی

وب مانی از روش‌های امنیتی مختلفی برای اطمینان از ایمن بودن هر کاربر استفاده می‌کند. تمام داده‌های تراکنش با استفاده از رمزگذاری 128 بیتی، رمزگذاری می‌شوند تا بهترین سطح امنیت را برای انتقالات کاربران فراهم کنند. تأیید دو مرحله‌ای نیز در برنامه تلفن همراه وبمانی موجود است. این موضوع بدان معناست که مصرف کنندگان باید علاوه بر وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود، کد دریافتی ارسال شده از طریق پیامک را در دستگاه تلفن همراه خود وارد کنند. در سال 2019، این شرکت همچنین VideoID، یک فناوری جدید شناسایی ویدیو را راه اندازی کرد. کاربران می‌توانند از VideoID برای تایید هویت خود استفاده کنند.

سپرده WebMoney

برای واریز وجه به کیف پول الکترونیکی خود ابتدا کیف پول مناسب ارز مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس روش واریز را انتخاب کنید. امکانات مختلفی پس از راه اندازی کیف پول وبمانی برای شما در دسترس است. با این حال، تکنیک‌های ارائه شده ممکن است بسته به مکانی که شما در آن زندگی می‌کنید متفاوت باشد. پس از ورود به آن می‌توانید از پول برای واریز IQ Option استفاده کنید. برای انجام این کار، به صفحه سپرده بروید و WebMoney را از منوی کشویی انتخاب کنید. ارز مربوط به کیف پول WebMoney خود را انتخاب کنید. در نهایت شما به صفحه ورود به وب مانی فرستاده می شوید، و این امکان برایتان وجود دارد تا تراکنش خود را به پایان برسانید. پول یا اعتبار واریزی بلافاصله پس از آن به موجودی IQ Option شما اضافه می‌شود.

برداشت از وب مانی

برای برداشت با وب مانی، به صفحه برداشت بروید و کیف پول وب مانی را با نام مورد نظر انتخاب کنید. شناسه کیف پول WebMoney و مبلغ مورد نظر برای ارسال را وارد کنید. می‌توانید از کیف پول WebMoney خود به کارت بانکی، حساب بانکی، کیف پول الکترونیکی دیگر یا سایر روش‌های پرداختی برداشت انجام دهید. برای انتخاب گزینه برداشت، دکمه انتقال را بزنید.

WebMoney Keeper چیست؟

WebMoney Keeper یک اپلیکیشن اندرویدی است که قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابراین، در اینجا خلاصه ای از بهترین ویژگی های WebMoney Keeper آورده شده است:

  • می توانید از کارت بانکی یا کارت WM خود برای واریز وجه استفاده کنید.
  • می توانید حساب‌های بانکی را با استفاده از فناوری هوشمند برای پرداخت هزینه‌های مختلف خدمات مانند اینترنت، ارتباطات تلفن همراه، بازی های آنلاین و غیره استفاده کنید.
  • همچنین WebMoney Keeper دارای قابلیت ردیابی زمان است و می‌توان از آن برای خرید وسایل دیجیتال استفاده کرد.
  • از سالیان گذشته تا کنون، روز به روز فروشگاه های آنلاین بیشتری شروع به پذیرش وب مانی به عنوان یک روش پرداخت کرده‌اند. به عنوان مثال، در بازار آنلاین Buysellvouchers می‌توانید انواع مختلف محصولات و کالاهای الکترونیکی را با وب مانی خریداری و بفروشید.

نوین پرداخت

نوین پرداخت راه حلی آسان برای افتتاح حساب وب مانی

نوین پرداخت با ارائه خدمات وب مانی، خرید آنلاین پرفکت مانی و خرید پی پال با کمترین میزان کارمزد به متقاضیان پرداخت بین المللی کمک می‌کند تا به هر جایی از جهان که می‌خواهند پول ارسال کنند. حتی اگر حساب وب مانی هم نداشته باشید، نوین پرداخت برای شما افتتاح حساب خواهد کرد و از آن پس می‌توانید به کمک پشتیبانی 24 ساعته، سرعت بالا در پردازش و کارمزد کم پرداخت‌های بین المللی خود را به راحتی انجام دهید. از این رو اگر به دنبال راه حلی برای پرداخت‌های بین المللی، خرید خارجی و… هستید، وب مانی می‌تواند این امکان را برای شما فراهم کند.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا