اخبار ورزشی

مدافع محبوب گل‌محمدی در آستانه پرسپولیسی شدن

مدافع محبوب گل‌محمدی در آستانه پرسپولیسی شدن

از حدود دو سال پیش که بحث حضور دانیال اسماعیلی‌فر در پرسپولیس مطرح شده بود، نام این بازیکن همواره در صدر اخبار نقل و انتقالاتی قرار داشت. این مسئله در فصل نقل و انتقالات امسال به اوج خود رسید و حالا به نظر می‌رسد که داستان انتقال این بازیکن مراحل پایانی خود را طی می‌کند.
دانیال اسماعیلی‌فر پس از دو فصل بازی در سپاهان تصمیم قطعی خود را برای جدایی از زردپوشان اصفهانی گرفته و این طور که به نظر می‌رسد باید او را به زودی پرسپولیسی بدانیم.
مذاکرات باشگاه پرسپولیس با اسماعیلی‌فر به مراحل نهایی رسیده و این بازیکن موافقت خود را برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی اعلام کرده‌ است.
در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید اسماعیلی‌فر به زودی قرارداد رسمی خود را با پرسپولیس برای دو فصل امضا خواهد کرد تا از این به بعد او را بازیکن پرسپولیس بدانیم. با پایان قرارداد رامین رضائیان با پرسپولیس، کار جذب اسماعیلی‌فر می‌تواند خیال کادر فنی سرخ‌پوشان در پست دفاع راست را راحت کند.
همانطور که در روزهای گذشته نوشتیم موضوع انتقال اسماعیلی‌فر به پرسپولیس نهایی شده و این بازیکن بعد از دو فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.
256 251

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا