سمنان

محیا سازی بستر مطالعه برای افراد جامعه گام بلندی در ترویج فرهنگ مطالعه است

محیا سازی بستر مطالعه برای افراد جامعه گام بلندی در ترویج فرهنگ مطالعه است

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، محمدرضا هاشمی استاندار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در آیین تکریم از خادمان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی استان سمنان ضمن اشاره به پرداخت منظم نیم درصد شهرداری‌های استان از محیا سازی بستر مطالعه برای برداشتن گام بلند در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی تأکید کرد.

استاندار سمنان در آیین تکریم از خادمان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی ضمن تقدیر از خدمات گران‌قدر کتابداران استان سمنان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان ازجمله مدیران موفق و پرتلاش در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است که از وی تشکر می‌کنم.

محمدرضا هاشمی علم کتابداری را دانش بسیار مهم و قابل‌توجهی دانست و اظهار کرد: کتابداران استان باید با حمایت مسئولان در جهت ارتقا و خدمات‌رسانی هرچه بهتر کتابخانه‌های عمومی تلاش کنند.

رییس انجمن سمنان کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ضمن اشاره به پرداخت منظم نیم درصد درآمد شهرداری‌های استان، از محیا سازی بستر مطالعه برای برداشتن گام بلند در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی تأکید کرد و افزود: باید به دنبال راه‌حلی برای رفع موانع و مشکلات بر سر راه کتابخانه‌ها و رونق بیشتر کتاب و کتاب‌خوانی باشیم.

وی افزود: در مراسمی که با حضور آیت‌الله رئیسی رییس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان عضو کمسیون فرهنگی مجلس و دیگر مسئولان کشوری در تهران برگزار شد، از استان سمنان سه بار به عنوان برترین‌های کشور یاد شد که این افتخار مایع مباهات است.

استاندار سمنان کسب رتبه برتر دو نفر از کارکنان کتابخانه عمومی علامه محمدتقی ایوانکی به عنوان کتابدار و مسئول کتابخانه برتر کشوری را تبریک و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا