اخبار ورزشی

مجیدی تمام رکوردها را زد و بهترین مربی آسیا شد

مجیدی تمام رکوردها را زد و بهترین مربی آسیا شد

علی چینی درباره خط خوردن پنج بازیکن استقلال از تیم ملی که در نهایت با تغییر تصمیم اسکوچیچ مواجه شد، گفت: من در جریان ریز مسائل نیستم، ولی اگر توافقی در مورد نحوه حضور ملی‌پوشان در اردوی استقلال حاصل شده بود، باید این توافق عملی می‌شد. البته من معتقدم که سرمربی تیم ملی خیلی در این زمینه سخت‌گیری کرد. ظاهراً او می‌خواهد خودش را به‌عنوان یک مربی سطح اول در دنیا نشان بدهد! این در حالی است که من معتقدم اسکوچیچ در حد سرمربیگری تیم ملی نیست. او در گروه آسان تیم ملی و با توانایی ستاره‌های فوق‌العاده‌ای که داریم نتیجه گرفت و فقط یک بازی نسبتاً سخت داشتیم که دیدید چگونه برابر کره جنوبی شکست خوردیم.
پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: اسکوچیچ دنبال شومن‌بازی است و می‌خواهد ادا در بیاورد. او بدون رزومه سرمربی تیم ملی شد و حتی در لیگ دسته اول هم نتایج خوبی نگرفت. تصمیم اسکوچیچ در خط زدن بازیکنان استقلال از اول هم منطقی نبود. فکر می‌کنم این اتفاق آنقدر بزرگ نبود که اینگونه با پنج ملی‌پوش استقلال رفتار شود.
وی در واکنش به شایعاتی که بعد از جشن قهرمانی استقلال مبنی بر رفتن فرهاد مجیدی از این تیم مطرح شده است، خاطرنشان کرد: مجیدی استقلال را تبدیل به بهترین تیم جهان کرد و تمامی رکوردها را زد. او بهترین مربی آسیا شد و طبیعی است که پیشنهاد داشته باشد. نمی‌دانم مجیدی چه تصمیمی خواهد گرفت، ولی در مجموع نباید جلوی پیشرفت این مربی گرفته شود. اگر مجیدی از استقلال برود، هر فردی جای او بیاید، کار بسیار سختی خواهد داشت.

258 258

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا