کهگیلویه و بویراحمد

تجمع متفاوت معلمان چاروسایی+فیلم و تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا(سیدحسن آرمند)، این هفته همزمان با سراسر کشور شاهد تجمع فرهنگیان و معلمان در چاروسا بودیم که این تجمعات در روز دوشنبه به مقابل آموزش و پرورش چاروسا کشیده شد.

تجمع در مقابل آموزش و پرورش چاروسا یک مهمان داشت و آن مهمان امام جمعه قلعه رئیسی بود که خود را به تجمع معلمان رساند و حرف آنها را ابتدا گوش کرد و سپس به حمایت از قشر فرهنگی به سخنرانی پرداخت.

پس از آن بود که معلمان در فضای مجازی و در ادامه امروز جمعه 26آذرماه به صورت دسته جمعی به نماز جمعه شهر قلعه رئیسی آمدند و از حمایت حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی تقدیر کردند.

در همین خصوص امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه به حمایت از قشر فرهنگی پرداخت و در خطبه های این شهر گفت.

یکی از تذکرات و مطالبات رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب از مسئولان معیشت معلمان است و رهبر معظم انقلاب می فرمایند معلم محترم است، شریف و آبرودار است و باید عزت نفس معلم محفوظ بماند.

وی گفت: معلم در خط مقدم است هویت هر جامعه معلمان آن هستند و هویت ساز هستند و باید مورد توجه باشند و از اقدام مجلس در طرح رتبه بندی معلمان تقدیر می کنم  اما واقعیت این است که مبحث معیشت نه تنها برای معلمان بلکه برای تمامی اقشار جامعه مسئله مهمی است آنچه باعث اعتراض و ناراحتی است پرداخت های تبعیض گونه است.

امام جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد: باید در ساختارهای پرداخت عدالت حاکم باشد پرداخت ها باید عادلانه باشد اگر نظام هماهنگ پرداخت حقوق و دستمزدها اجرایی می شد و اگر مسئولان وقت به تذکرات و نصایح رهبر معظم انقلاب توجه می‌کردند امروز شاهد این وضعیت نبودم از دولت محترم که با شعار عدالت محوری و رفع تبعیض آمد انتظار است که مسائل معیشتی همه اقشار بالاخص معلمان را اولویت قرار دهد.

در پایان خطبه های امروز شهر قلعه رئیسی معلمان که از تمام اقشار و جناح های سیاسی حضور داشتند با عکس یادگاری از اقدامات امام جمعه این شهر در جهت حمایت از قشر فرهنگی و معلمان تقدیر کردند.

نورالدین شفائی از معلمان چاروسا در این تجمع با تقدیر از امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: از امام جمعه قلعه رئیسی حاج آقا صلواتی که به عنوان یک روحانی و مبلغ در تجمع معلمان شرکت و حمایت کرد تشکر می کنیم.

وی افزود: اینکه یک امام جمعه در جمع معلمان حضور پیدا می کند و به معلمان روحیه می دهد و از زحمات آن تشکر می کند و خواستار حمایت از این قشر می شود حقیقتا جای تقدیر دارد و به معلمان این منطقه آرامش دادند.

شفائی خطاب  به معلمان گفت: از کسانی که انتظار بود حضور پیدا نکردند و ما برای حق خواهی آماده بودیم و اگر تجمعی صورت گرفت برای حق خواهی بود اما متاسفانه بعضی خواهان حق نبودند و ما در این تجمع شرکت کردیم تا به دانش آموزان نشان دهیم که به دنبال حق خود باشیم.

وی همچنین در خصوص مصوب شدن طرح رتبه بندی معلمان در مجلس در هفته اخیر گفت: در طرح مجلس اشکالات فراوانی وجود دارد که امیدواریم شورای نگهبان به مجلس در خصوص ایرادهای این طرح تذکرات لازم را اراده دهد تا اصلاح شود.

وی با تسلیت درگذشت معلم و خبرنگار استان آقای خواهش نیک گفت: این خبرنگار همیشه در برنامه های و سوژه های خبری برنامه داشتن به نام گفتن نگین اما ما از شجاعت آن استفاده کردیم و آمادیم بگویم گفتن بگین و حق خود را با شعار گفتن بگین بیان کنیم.

انتهای پیام/82021


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا