قم

رزمی‌کار قم در اردوی مسابقات جهانی ایتالیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رشته کیک بوکسینگ واکو یکی از ورزش‌های زیر مجموعه‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی در کشور و هیات‌های استانی این فدراسیون است و اکنون تیمی متشکل از بهترین‌های کیک بوکسینگ را آماده اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان می‌کند.

برای شرکت در مسابقات جهانی ایتالیا اردوی آماده‌سازی تیم ملی کیک بوکسینگ واکو به میزبانی هیات انجمن‌های ورزشی استان خوزستان در شهر دزفول تشکیل شده و مربیان و ورزشکارانی از استان‌های تهران، کرمان، گیلان، قزوین، البرز، لرستان، خوزستان، کرمانشاه، مرکزی، گلستان و قم در اردوی آن حضور دارند.

تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کیک بوکسینگ واکو برای حضور موفق در مسابقات جهانی به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود، رقابت‌هایی که روزهای ۲۳ مهر تا دوم آبان ماه امسال در کشور ایتالیا به انجام می‌رسد و ورزش قم امیدوار به داشتن یک سهمیه در ترکیب تیم اعزامی کشورمان است.

در شرایطی که ناصر نصیری مسوولیت ریاست انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران را بر عهده دارد، وی همزمان رئیس کنفدراسیون آسیا نیز محسوب می‌شود و از استان قم هادی شکاری در این اردو کنار دیگر نفرات ملی‌پوش برای حضور موفق در پیکارهای جهانی ایتالیا خود را آماده می‌کند.

ملی‌پوشان حاضر در این اردو امید احمدی‌صفا از البرز، امید زرین جوی‌الوار از لرستان، صابر جهانیانی، عباس عبداللهی و مجتبی داوودی از خوزستان، پدرام اسدی از کرمانشاه، علی عبدی از مرکزی و مهدی مرشدی از گلستان هستند، ضمن اینکه کادر فنی تیم ملی را احمد انجدانی از تهران، احمد رسولی‌اوغلی از کرمان، عباس گیاهی از گیلان و داوود احمدی از قزوین تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا