اخبار استانها

برگزاری هفتمین اجلاسیه استانی نماز در ساری

برگزاری هفتمین اجلاسیه استانی نماز در ساری

به گزارش recive از مازندران، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در هفتمین اجلاسیه استانی نماز که امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و مدیرکل آموزش و پرورش استان در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، خاطر نشان‌کرد: ترویج و تبلیغ اقامه نماز مختص یک فرد یا یک دستگاه نیست بلکه مشارکت همه دستگاه‌ها در برپایی این فریضه الهی ضرورت دارد.

رییس ستاد اقامه نماز مازندران با اشاره به آیات قران خاطرنشان کرد: با بررسی ۹۰۰ آیه که در خصوص نماز آمده است در می‌یابیم همه موظیم مبلغ نماز باشیم زیرا طبق همین آیات اولین وظیفه بعد از رسیدن به قدرت و حاکمیت توسعه نماز است.

وی به پیامی که مقام معظم رهبری در خصوص نماز بدون وقفه در ۲۹ اجلاسیه نماز صادر کرد، گفت: کسی که به ارزش نماز مجهز باشد دنبال فساد و هرزگی و دزدی نمیرود و ما با ترویج نماز بساط گناه و فساد را در جامعه برچیده می‌شود.

ابراهیمی ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب راز این پیروزی را در سال ۵۷ در اعتقاد و باور مردم، رهبریت جامعه و وحدت مردم دانست و افزود: پس از گذشت چهار دهه از انقلاب معتقدیم هر چه اعتقادات مردم پر بارتر و پررنگ‌تر باشد پایه‌های نظام محکم‌تر می‌شود و برای رسیدن به این امر لازم می‌دانیم به اقامه نماز توجه کنیم.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا