کهگیلویه و بویراحمد

اهانت به خانواده شهدا توهین به اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت‌الله سید نصیر حسینی در تجمع بزرگ بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج گفت: بسیج در شرایطی شکل گرفت که عرصه‌های مختلف کشور مورد تاخت و تاز دشمن بود.

وی گفت: دشمنان خیرخواه ملت نبودند و شرایطی فراهم کردند که در حوزه‌های گوناگون مردم ایران تحقیر شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردمی ایارن همیشه نامدار و شناخته شده و دارای تمدن بزرگ بودند کشور ایران کشوری کوچک نبود اما ایران را تحقیر کردند در دو جنگ جهانی کشور به تصرف بیگانگان در آمد حکومت های مرکزی در دوره قاجار و پهلوی اختیاری از خود نداشتند در دوران پهلوی منحوس شاه اختیار ملت را نداشت و ملت هم اختیار شاه را نداشت کسی که برای دولت تصمیم می‌گرفت بیگانگان بود.

وی افزود: کشوری که دارای غنای فرهنگی بالا بود دچار عقب‌ماندگی عظیم علمی شد کشوری که خواجه نصیر و زکریای رازی داشت کشوری که دارای غنای فرهنگی بود آن چنان ذلیل شد.

امام جمعه یاسوج گفت: امام با روحیه و تفکر بسیجی وارد میدان مبارزه شد و شجره طیبه از مساجد و هیئت‌های مذهبی و دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها بیرون آمد و ندای امام را پاسخ داد.

وی گفت: در آن شرایط سخت کسی باور نمی کرد حکومتی که مورد حمایت شرق و غرب بود در مقابل این نهضت شکست پذیر باشد اما طاغوت شکست خورد.

این استاد حوزه های علمیه گفت: امام در مقابل جهان استعماری و استکباری ایستاد امام در مقابل شرق و غرب جنایتکار ایستاد و مبارزه کرد شاه در برابر امام عددی نبود و هنگامی که انقلاب به پیروزی رسید همه جبهه های شیطانی علیه این انقلاب توطئه کردند از ترور تا جنگ ۸ ساله که صدام را برای مقابله با کشور ایران و تجزیه آن مجهز کردند.

وی گفت: دشمن اکنون در مقابل ایران در تمامی جبهه‌ها شکست خورده آمریکا علیرغم همه قدرتی که داشت و دارد با دستان سپاه و بسیج شکست‌های سنگینی را پذیرفته است.

حسینی افزود: وقتی موشک های ایران پایگاه آمریکایی را زد جهان متحیر ماند که چگونه کشوری مثل ایران به صورت رسمی به آمریکا اعلام جنگ می‌کند و آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی گفت: با روحیه بسیجی دشمن زمین‌گیر و سرکوب می‌شود رهبری می فرماید هزینه مذاکره و تسلیم بسیار بیشتر از هزینه مقاومت است لذا با روحیه بسیجی و مقاومت می‌توان دشمن را در هم شکست.

حسینی در ادامه با بیان اینکه هرکس به خانواده شهید اهانت کند به اسلام و انسان‌های آزاده اهانت کرده به استقلال و شکوه و عظمت این ملت توهین کرده است گفت: امروز عزت ما به دلیل تفکر شهادت و ایثار و مقاومت است.

نماینده ولی فقیه گفت: کارهای عظیمی در پیش داریم که به دستان بسیجیان با روحیه انقلابی و بسیجی اتفاق می‌افتد این روحیه را باید همواره حفظ کرد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا