اخبار ورزشی

قلی‌زاده: امیدوارم از شارلروا و فوتبال بلژیک جدا شوم

قلی‌زاده: امیدوارم از شارلروا و فوتبال بلژیک جدا شوم

به گزارش خبرگزاری recive؛ علی قلی‌زاده در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه نبود بازی تدارکاتی باعث ایجاد نگرانی شده است، اظهار داشت: خدا را شکر از روزی که به اردو آمدیم تمرینات را انجام می‌دهیم وظیفه ما این است که تمرین کنیم. فکر می‌کنم این در حیطه کاری من نیست ما فقط منتظریم و امیدواریم چند بازی خوب برای‌مان تدارک ببینند.
وی در مورد شرایط خودش در تیم شارلروا عنوان کرد: در این تیم وضعیت امسال خیلی خوب بود. خدا را شکر آخرین بازی را هم با گل تمام کردم. شرایط بدنی من هم خیلی خوب است و امیدوارم بتوانم به تیم ملی کمک کنم.
قلی زاده در خصوص اینکه آیا وضعیت آماده‌سازی تیم ملی برای بازیکنان نگران‌کننده نیست، گفت: طبیعتاً چرا هست، ما حرفه‌ای هستیم. اما تنها کاری که از دست بازیکنان و مربیان برمی‌آید این است که با تمام توان تمرینات‌مان را انجام بدهیم و منتظر باشیم.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه قرار است تیم ملی فردا راهی دوحه شود و در آنجا بازی تدارکاتی برگزار کند و با توجه به گروه‌بندی جام جهانی فکر می‌کند چه حریفان تدارکاتی مناسب هستند، عنوان کرد: امیدواریم برای‌مان بازی دوستان تدارک دیده باشند و بتوانیم خودمان را محک بزنیم. مطمئناً هم شرایط فیزیکی و هم تاکتیکی باید مهیا باشد. چون جام جهانی جایی نیست که فقط بتوانید با فیزیک مناسب خوب باشید. باید از هر جهت آماده باشید. امیدوارم بازی‌هایی که تدارک می‌بینند از هر دو جهت به ما کمک کند و آماده‌سازی خوبی برای جام جهانی شود.
وی در خصوص اینکه آیا آخرین بازی خودش را برای شارلروا انجام داده است از فوتبال بلژیک جدا می‌شود، گفت: فعلاً مشخص نیست امیدوارم این اتفاق بیفتد.
قلی‌زاده در مورد اینکه چه پیشنهاداتی دارد، اظهار داشت: فعلاً مشخص نیست.
وی در مورد اینکه امشب بازی پلی‌آف جام جهانی بین اسکاتلند و اوکراین برگزار شود و دوست دارد با کدام تیم هم گروه شویم، گفت: به شخصه دوست دارم با ولز هم‌گروه شویم البته فرقی هم نمی‌کند و این یک نظر شخصی است اما هر تیمی که در جام جهانی حضور دارد قوی است و دست و پا بسته نیست. امیدوارم بتوانیم خوب کار کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید:

افتخاری دیگر برای مهدی طارمی در پورتو/عکس
خیال هواداران راحت؛ مجیدی هیچ کجا نمی رود
مذاکرات فشرده یک باشگاه صنعتی با لک
258 258

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا