سمنان

قریب ۲۰۰ عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی گرامی داشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می شود

قریب ۲۰۰ عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی گرامی داشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، فرشید فلاح روز یکشنبه در نشست خبری مشترک با سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس افزود: این برنامه ها و فعالیت ها با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها، موسسه ها و انجمن های فرهنگی هنری و نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد در نقاط مختلف استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی، با بیان اینکه به این مناسبت ۱۰۰ برنامه در ۱۰۰ مسجد استان سمنان در هفته دفاع قدس برگزار می شود اظهار داشت: همانند سال گذشته یک اثر موسیقایی فاخر با مشارکت این اداره کل در دست تولید است که ظرف یک ماه آینده رونمایی می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاههای مختلف فرهنگی هنری از جمله نقاشی، هنرهای تجسمی و …، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، اکران فیلم های کوتاه دفاع مقدس در شهرستانهای مختلف، تولید یک رمان با موضوع دفاع مقدس، تولید یک کتاب نمایشنامه یا موضوع دفاع مقدس و … از دیگر برنامه ها و فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتقای روحیه ازخودگذشتگی، پایداری و گذشت را از نیازهای امروز جامعه دانست و گفت: توجه به ارزش های دفاع مقدس منحصر به هفته خاص نیست بلکه در طول سال باید این مسایل جاری و ساری باشد.

وی، هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تجدید میثاق با شهیدان و تجلیل از ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام بیان کرد و گفت: برنامه های فرهنگی هنری و ادبی ویژه دفاع مقدس نیز با همین رویکرد تولید و ارائه می شود.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور در کشور برگزار می شود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا