اخبار ورزشی

فرهاد به هیچکس نباخت و قهرمان شد

فرهاد به هیچکس نباخت و قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری recive؛ بالاخره قطار لیگ بیست و یکم برای استقلال به ایستگاه پایانی رسید و شاگردان فرهاد مجیدی امروز و در حضور تماشاگران خودی، به مصاف نفت مسجدسلیمان رفتند و بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید. استقلال بدون باخت جام را بالای سر برد و رکوردی تاریخی را از خود به جای گذاشت.
بازی از هفته سی‌ام بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر دوشنبه: ۰۹/۰۳/۱۴۰۱ ؛ ساعت: ۱۹:۰۰ ورزشگاه: آزادی تهران / بیش از ۷۵ هزار تماشاگر گروه داوری: امیرسامان سلطانی / کمک ها: پوریا زحمتی – هیوا بهمنی ؛ داور چهارم: مهدی اجاقی / ناظر: رسول فروغی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی مهدی مهدی‌پور جعفر سلمانی عارف غلامی صالح حردانی (۶۱- وریا غفوری) ابوالفضل جلالی رافائل سیلوا امیرحسین حسین زاده (۷۱- ارسلان مطهری) زبیر نیک‌نفس کوین یامگا (۴۶- سبحان خاقانی) آرمان رمضانی (۶۱- رودی ژستد)سرمربی: فرهاد مجیدی
ترکیب نفت مسجدسلیمان: علی محسن‌زاده علیرضا دغاغله امیر روستایی(۷۴ – احمد الجبوری) امین اسدی میثم نقی‌زاده حسن مرادی‌فر مجید عیدی مجتبی مقتدایی مسلم مجدمی میلاد باقری سیدمحمد خرم الحسینی (۴۶- مهران امیری)سرمربی: رضا مهاجری
اخطار:
سیلوا(۱۹)
میثم نقی زاده (۵۸)

لحظات حساس: دقیقه ۶: فرار تند و تیز صالح حردانی از پشت مدافعین منجر به شکل گیری یک موقعیت تک به تک برای این بازیکن شد که محسن زاده سنگربان نفتی ها با واکنشی به موقع توپ را راهی کرنر کرد. در ادامه ارسال مهدی پور با ضربه سر عارف غلامی همراه شد که توپ این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۱۶: موقعیت نصف و نیمه ای برای آبی ها شکل گرفت که ضربه کوین یامگا را مدافعین نفت با سراسیمگی دور کردند.
دقیقه ۲۹: ارسال پای چپ جعفر سلمانی به مدافع نفت مسجدسلیمان برخورد کرد و تغییر مسیر داد که محسن زاده سنگربان میهمان توپ را از درون دروازه بیرون کشید.
دقیقه ۳۸: ارسال کرنر مهدی پور به رمضانی رسید که ضربه سر این بازیکن با برخورد به اسدی تغییر جهت داد اما محسن زاده توانست این توپ را مهار کند.
دقیقه ۴۳: ارسال دیدنی حردانی به روی دروازه به رمضانی رسید اما این بازیکن نتوانست ضربه سر بزند و توپ به شانه این بازیکن برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه ۴۷: فرصت خوب برای حسین زاده در ابتدای نیمه دوم به دست آمد که ضربه آرام او را گلر نفت مهار کرد.
دقیقه ۵۱: یک پاس پشت مدافعین توسط حردانی از وسط زمین، در موقعیت خوبی به رمضانی رسید که شوت این بازیکن را گلر نفت برگشت داد.
دقیقه ۵۳: حرکت حسین زاده از سمت چپ و ارسال او برای رمضانی در بین راه به مدافع نفت برخورد کرد و تغییر مسیر داد که محسن زاده آن را مهار کرد.
دقیقه ۵۹: یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه برای استقلال به دست آمد که ضربه دیدنی مهدی پور با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۳: یک پاس پشت مدافعین با اشتباه بزرگ مدافع نفت به خاقانی رسید اما تعلل این بازیکن و در ادامه ضربه بد حسین زاده راهی به درون دروازه مسجدسلیمانی ها پیدا نکرد.
دقیقه ۶۸: یک حرکت دیدنی از سمت چپ و ارسال خوب جلالی از سمت چپ در دهانه دروازه به حسین زاده رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۹: شوت راه دور پیمان میری به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷۰ : ارسلان مطهری جانشین امیرحسین حسین زاده شد تا شاید او گره بازی را باز کند.
دقیقه ۷۳ : توپی پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان ارسال شد که ارسلان مطهری با بازیکن حریف در کورس برای گرفتن توپ بود ولی محسن زاده با یک خروج خوب و پرش بلند، توپ را به آغوش کشید.
دقیقه ۷۴ : ارسال وریا غفوری از سمت راست شکل گرفت ولی محسن زاده توپ قبل از اینکه به ارسلان مطهری برسد، آن را دور کرد.
دقیقه ۷۵ : پشت محوطه جریمه و در محاصره بازیکنان نفت مسجدسلیمان احمد الجبوری صاحب توپ شد ولی ضربه اش به آسمان رفت.
دقیقه ۷۷ : ارسال از سمت چپ انجام شد و رودی ژستد به هوا برخواست تا ضربه ای به توپ بزند ولی قبل از آن داور بازی را به نشانه خطای مهاجم استقلال روی بازیکن نفت مسجدسلیمان متوقف کرد.
دقیقه ۸۱ : تنش و جدال لفظی بین بازیکنان استقلال و نفت مسجدسلیمان به خاطر تعویض مسجدسلیمانی ها شکل گرفت که با دخالت داور به پایان رسید.
دقیقه ۸۳ : ارسال ابوالفضل جلالی از سمت چپ شکل گرفت ولی ضربه سر رودی ژستد اصلا خوب نبود و عرض زمین را طی کرد.

بیشتر بخوانید:

پیشکسوت جنجالی پرسپولیس در جشن قهرمانی استقلال!/عکس

ترکیب استقلال مقابل نفت با حضور تمام ملی‌پوشان!

کنایه هواداران به مجری فوتبال برتر/عکس

۲۵۴ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا