سیاسی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: کشورهای بزرگ، «محتاج» ایران هستند، حتی در «نیروی انسانی»

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: کشورهای بزرگ، «محتاج» ایران هستند، حتی در «نیروی انسانی»

سردار حاجی زاده گفت: دشمنان امروز هم از لحاظ اقتصادی با ما وارد جنگ شده و این مشکلات بیشتر به خاطر کوتاهی ها در دهه ۹۰ بوده است. برخی ها فکر می‌کنند وضعیت فعلی شکننده است ولی در سال‌های اوایل انقلاب وضعیت سخت‌تری را داشتیم.
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران سه شنبه ( ۲ اسفند ۱۴۰۱) در نهمین یادواره شهید حسن طهرانی مقدم که دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد گفت: خدا را شاکرم که در جمع شما نخبگان حضور پیدا کردم و باید از شما نخبگان هم تقدیر کنم و هم تبریک عرض کنم به خاطر همتی که دارید و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارید.
وی افزود: بعضی‌ها می‌گویند رسیدن به مقام شهدا و پیمودن راه مجاهدان استثنائی است، بله مقام شهدا را به هیچ وجه قادر نیستیم درک کنیم، ولی مسیری که طی می کنند برای هر کسی که دل در گرو این کار دارد دست یافتنی است و اگر در این مسیر قدم بگذاریم خدا هم برکت می‌دهد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعضی ها تصور می‌کنند شهدا تارک دنیا هستند، در حالی که اینجوری نبود و شهدایی مثل حسن طهرانی‌مقدم اهل مسافرت‌، تقریح و زندگی عادی هم بودند.
سردار حاجی زاده عنوان کرد: در اوایل انقلاب و سال‌های گذشته دشمنان از موضع قدرت با جمهوری اسلامی برخورد می‌کردند ولی امروز از موضع ضعف با جمهوری اسلامی جنگش را ادامه داد و برخورد می‌کند، امروز هم از لحاظ اقتصادی با ما وارد جنگ شده و این مشکلات بیشتر به خاطر کوتاهی ها در دهه ۹۰ بوده است. برخی ها فکر می‌کنند وضعیت فعلی شکننده است ولی در سال‌های اوایل انقلاب وضعیت سخت‌تری را داشتیم و تمام دنیا علیه ما بسیج شده بود. شهید طهرانی‌مقدم تشخیص داد مهم ترین بخش زمین مانده کجاست و ورود کرد.
سردار حاجی زاده گفت: از اوایل انقلاب با تمام محدودیت‌ها امید به آینده و موفقیت زیاد بود و امروز کشورهای بزرگ محتاج ایران هستند چون رو به جلو حرکت کردیم و به کم قانع نبودیم. دشمنان تا چند وقت بحث هسته‌ای و موشک ایران را مطرح می‌کردند اما اخیرا می‌گویند پهپاد، و تا چند وقت دیگر چیزی را می‌شود که دشمنان می‌گویند از پهپاد مهمتر است. الان دشمنان چی دارند؟ معادن، نفت، گاز، نیروی انسانی دارند؟ هیچکدام را ندارند و حتی در نیروی انسانی نیز محتاج ما هستند.

بیشتر بخوانید:

خبری در راه است؟ / توئیت «چراغ سبز» رئیسی به غرب درباره مذاکرات برجامی

هشدار معاون عملیات سپاه به «کوتوله‌های پارلمان اروپا» / «فریب» رژیم صهیونیستی را نخورید / جز این رژیم، با «همه دنیا»، اهل مذاکره هستیم

باهنر: «ایران‌هراسی» جهان با «هولوکاست» و «قطعنامه‌ها، کاغذپاره است»، راه افتاد / «فرماندهان نظامی» نباید در سیاست خارجی اعلام موضع کنند

مطهری: ایران،گرفتار سیاست‌ورزی روس‌هاست / جنگ اوکراین، علت اصلی «گسل» ایران و اروپاست

۲۱۲۲۰

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا