اخبار ورزشی

جدایی قطعی هافبک استقلال؛ انتقال به تیم دیگر پایتخت/ خرید جدید استقلال هم جدا می‌شود

خبرورزشی –

محمدحسین فلاح هافبک ۲۱ ساله تیم استقلال تهران که چند روز قبل با توافق دوطرفه از این باشگاه جدا شده بود، با عقد قراردادی رسما به پیکان تهران پیوست.

این بازیکن جوان که در رده های پایه پیراهن پیکان را برتن کرده ، حالا بعد از حضور در نیروی زمینی تهران و استقلال دوباره به جمع خودروسازان پیوسته است.

فلاح با نظر مجتبی حسینی و بعد از توافق با مدیران باشگاه پیکان بعد از فسخ قرارداد رسمی با استقلال به جمع خودروسازان اضافه شد و در لیگ بیست و یکم پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.

احتمال جدایی دروازه بان استقلال قوت گرفت

بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام رشید مظاهری به محل تمرین استقلال رفت و بعد از دلجویی از کادرفنی و اعضای تیم رسما کارش را با آبی پوشان از سر گرفت.

نکته مهم اما حضور ۳ دروازه بان در ترکیب استقلال برای فصل جاری است. حالا علاوه بر سیدحسین حسینی و رشید مظاهری، علیرضا رضایی نیز که از پیکان به جمع استقلالی ها اضافه شده بود نیز در این تیم حضور دارد و در این شرایط احتمال اینکه به رضایی بازی نرسد زیاد است.

در چنین شرایطی احتمال جدایی رضایی از جمع آبی پوشان قوت گرفته است. در این خصوص گفته می شود رضایی پیشنهادهایی از برخی تیم های لیگ برتری دارد اما او به واسطه قراردادش با استقلال برای جدایی باید رضایت باشگاه را بگیرد.

از طرفی مسئولان استقلال به دنبال آن هستند تا رضایی را با قرارداد قرضی به تیم های دیگر بدهند و جدایی قطعی او را صادر نمی کنند. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد و در نهایت آیا این دروازه بان جوان از جمع شاگردان مجیدی جدا می شود یا اینکه در کنار حسینی و مظاهری کارش را ادامه می دهد.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا