هرمزگان

سرپرست فرمانداری ابوموسی بالاخره معرفی شد

به گزارش خبرگزاری recive از بندرعباس، علی رئوفی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ابوموسی که با حضور اعضای شورای اداری، شورای تامین و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی این شهرستان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا “سلام علیها” ، عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا “سلام الله علیها” به عنوان فرزند گرامی نبی مکرم اسلام “صلی الله علیه و آله و سلم” ، همواره مورد احترام و تکریم پدر بزرگوارشان بودند که این امر نمونه بارز ارزش و جایگاه زن در دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به تغییر فرمانداران و مدیران، تصریح کرد: تغییرات امری طبیعی با هدف گردش نخبگان و بهره گیری از ایده های جدید در امر مدیریت و توسعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: فرمانداران از جمله فرماندار سابق شهرستان ابوموسی در چند سال اخیر با وجود چالش های مختلف همچون تحریم های دشمنان، فشارهای اقتصادی و شیوع ویروس با به کارگیری تمامی ظرفیت ها و تلاش های شبانه روزی به خوبی امور شهرستان ها را پیش بردند که قابل تقدیر است.

رئوفی تصریح کرد: رویکرد مهم دولت سیزدهم در انتصاب‌ها، جوانگرایی است و سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ابوموسی از جمله مدیران جوانی است که به این سمت منصوب شده است.

وی گفت: ابوموسی، شهرستانی است که به خاطر موقعیت استراتژیک آن در خلیج recive و در کنار جزایر تنب بزرگ و کوچک، برای کشور از اهمیت راهبردی برخوردار است.

لزوم هماهنگی کامل سرپرست فرمانداری با شورای تأمین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ابوموسی به واسطه موقعیت حساس این شهرستان با هماهنگی کامل با اعضای شورای تامین، امور شهرستان را به پیش ببرد.

رئوفی گفت: از نظر دین مبین اسلام، مدیران به ویژه فرمانداران باید سعه صدر داشته باشند تا بتوانند به خوبی امور را به پیش ببرند و مردمداری و تعامل، ویژگی دیگری است که فرمانداران باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: نقدپذیر بودن مدیران به ویژه فرمانداران عامل مهمی است که می تواند آنها را در پیشبرد امور کمک کند.

در این آیین، ادریس قریشی کولغانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ابوموسی معرفی و با اهدا لوحی از زحمات رضا پوربابایی فرماندار سابق این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

قریشی پیش از این بخشدار جزیره هرمز بود.

انتهای پیام/ 88055


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا