قزوین

علت حادثه تیراندازی در شهر محمدیه مشخص شد

علت حادثه تیراندازی در شهر محمدیه مشخص شد

به گزارش خبرگزاری recive از قزوین؛ مصطفی کرمی‌راد، دادستان عمومی و انقلاب محمدیه در تشریح این حادثه گفت: روز گذشته و بر اساس مشاهدات عینی در یکی از معابر شهر محمدیه، یک دستگاه موتور سیکلت با دو نفر راکب و سرنشین و با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری کرده و متواری می‌شوند که در این حادثه 2نفر به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه به قتل می‌رسند.
او افزود: با اعلام وقوع حادثه سریعاً مسئولان قضایی و عوامل انتظامی در محل وقوع جرم حاضر شده و در بررسی صحنه جرم و خودروی مقتولین 1قبضه سلاح گرم و 1اسلحه (پلاستیکی) کشف شد.
این مقام قضایی استان در ادامه گفت: بر اساس اخبار و اطلاعات به دست آمده و اقدامات انجام شده، انگیزه این حادثه خصومت و عداوت شخصی بوده و شناسایی قاتلین به صورت ویژه در دستور کار مقامات قضایی ‌و انتظامی قرار دارد و تمامی دستورات قضایی لازم نیز صادر شده است.
دادستان عمومی و انقلاب محمدیه در پایان خاطرنشان کرد: پرونده قضایی این حادثه به صورت ویژه تحت رسیدگی قرار دارد و در مرحله تحقیقات است و سایر جزییات حادثه و روند رسیدگی از طریق روابط عمومی دادگستری استان قزوین به اطلاع عموم و رسانه‌ها می‌رسد و توصیه می‌شود در این خصوص از اظهارنظرهای خلاف واقع پرهیز شود.
46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا