سیاسی

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: مردم باید بیشتر «مقاومت» کنند! / بحران گرانی، «بعد از کمی جولان» تمام شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: مردم باید بیشتر «مقاومت» کنند! / بحران گرانی، «بعد از کمی جولان» تمام شود

حسین انواری عضو موتلفه اسلامی در واکنش به دلیل گرانی‌های افسارگسیخته می‌گوید: اینکه کالاها گران می‌شود، امری طبیعی است که نمی‌توان به عملکرد تیم اقتصادی دولت ربطش داد. در واقع مشکلات نتیجه توطئه دشمنان است که می‌خواهند ایران را به نابسامانی بکشند که باید گفت دشمنان با ایجاد التهابات که چند وقت اخیر استارت زدند، در داخل هم نیروهایی را هدایت می‌کنند تا مردم را نظام ناامید کنند.
انواری می‌گوید: این روزها در حالی همه به دولت اعتراض دارند که اگر اقدامات دولت رئیسی نبود، شرایط اقتصادی بسیار بدتر می‌شد. به همین دلیل هجمه‌هایی که این روزها به دولت وارد می‌شود، بی‌انصافی است. در واقع حجمِ حمله خارجی‌ها و داخلی خیلی زیاد است و به مردم فشار می‌آورد. البته لازم است راهی برای کنترل فشارهای وارده پیدا شود تا مردم بیشتر از این اذیت نشوند. یعنی هم دولت همت بیشتری داشته باشد و مردم هم باید بیشتر مقاومت کنند و برای درآمد بیشتر دلار نخرند. چون قشر سودجو در بالا و پایین شدن نرخ ارز تاًثیرگذار هستند.
او می‌گوید: شما دیدید امامان جمعه در جلسه‌ای با رئیسی اظهارات نقادانه‌ای را بیان کرده بودند، یعنی اینطور نیست که سکوت کنیم. اما اینکه سرِ دولت بکوبیم و مثل خارجی‌ها دولتی ها را تخریب کنیم، مشکلات را بیشتر خواهد کرد.
این فعال سیاسی اصولگرا درباره تغییر رفتار اصولگرایان در دولت روحانی و رئیسی اظهار داشت: نباید مقایسه کنیم. دولت روحانی یک مختصاتی داشت و دولت رئیسی هم شرایط مختص خودش را دارد. پس مقایسه، مقایسه درستی نیست. ما درباره الان صحبت می‌کنیم و به همین دلیل باید امیدواری و مقاومت را تبلیغ کنیم و بدون اینکه دولت را خراب کنیم، شرایط را برای تمام شدن بحران‌ها فراهم کنیم.
انواری می‌گوید: سیاست ما در شرایط فعلی چیزی جز این نیست که از دولت حمایت کنیم تا ان‌شاءالله بحران گرانی تمام شود و تمام هم خواهد شد. چون مشکل پایدار نیست و بعد از کمی جولان دادن تمام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فرمانده کل سپاه: مشکلات اقتصادی و نوسانات ارز را «درک» می‌کنیم اما ملت نباید «تسلیم» شوند

انتقاد شدید معاون سیاسی حزب موتلفه / آقای رئیس جمهور! دولت شما، دیگر «شایستگی» انتقاد بی‌اثر را هم ندارد!

انتقاد شدید «تسنیم» از «ثبت رکوردهای عجیب و تاریخی در سکوت مسئولان» / «جنگ اعصاب» دلار با روان مردم و بازار / آقای رئیس جمهور، «توضیح و راهکار» بدهید

وزیر کشور: خودم از بازار خرید می‌کنم / نرخ رشد تورم، «خیلی کاهش» پیدا کرده / اتفاقات اخیر در بحث ارز را «توطئه» می‌دانیم

آیت‌الله صدیقی: «در خلوت اشک بریزید» و مشکلات کشور را با «دعا» حل کنید / کشور درگیر «جنگ اقتصادی» است

۲۱۲۲۰

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا