اخبار ورزشی

عزت‌اللهی به دنبال رکورد موشک ایرانی/عکس

عزت‌اللهی به دنبال رکورد موشک ایرانی/عکس

تمرین امروز تیم ملی در حالی برگزار شد که سعید عزت‌اللهی نیز خود را به اردو رساند تا اولین جلسه تمرینی را در کنار سایر بازیکنان و زیرنظر دراگان اسکوچیچ پشت سر بگذارد.
هافبک ۲۵ ساله تیم وایله که احتمالا در تابستان پیش رو انتقالی جدید را تجربه خواهد کرد، در حالی به تمرینات اضافه شده که حالا با ۴۴ بازی ملی و ۷ سال سابقه پوشیدن پیراهن تیم ایران، یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان است.
او که در دور نهایی مقدماتی جام جهانی هم جزو بازیکنانی بود که بیشترین دقایق حضور در زمین را داشت، حالا از شانس بالایی برای حضور در فهرست نهایی دراگان اسکوچیچ برای جام جهانی ۲۰۲۲ برخوردار است و با این اتفاق رکوردی جالب را هم به نام خود خواهد زد.
با این حضور، عزت‌اللهی به دومین بازیکن جوان تیم ملی تبدیل می‌شود که دومین جام جهانی را تجربه می‌کنند. بالاتر از عزت اللهی فقط علیرضا جهانبخش است که به‌عنوان استعدادی ۲۰ ساله در جام جهانی برزیل به میدان رفت و در ۲۴ سالگی جام جهانی روسیه را پشت سر گذاشت.
با این حال عزت اللهی بالاتر از مهدی مهدوی‌کیا که در ۲۸ سالگی مسافر جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان شد، این جایگاه را کسب خواهد کرد. مسعود شجاعی نیز در ۳۰ سالگی در جام جهانی برزیل حضور داشت.
در این بین کریم انصاری‌فرد و احسان حاج صفی نیز در قامت بازیکنی ۲۸ ساله به استقبال جام جهانی دوم رفتند.
نکته جالب برای عزت اللهی این است که او تنها یک ماه پس از ورود به بیست و شش سالگی جام جهانی را تجربه خواهد کرد.
از طرف دیگر او این فرصت را خواهد داشت تا حتی به رکورد فوق‌العاده پنج جام جهانی در سال ۲۰۳۰ هم دست یابد؛ زمانی که ۳۴ سال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

جانشین فرهاد مجیدی در تلویزیون مشخص شد

ببینید | هنرنمایی زیدان؛ دود از کنده بلند می‌شود!

اشک برزیلی‌ها بر ویرانه‌های متروپل/عکس
۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا