سمنان

طرح پایش سلامت در لیالی ماه مبارک رمضان

طرح پایش سلامت در لیالی ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، دکتر سمانه بهرامیان،رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، گفت: در این طرح انجمن های علمی رشته های پرستاری و مامائی با همکاری کانون های سلامت و هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان ضمن حضور در مساجد و بقاع متبرکه سمنان بویژه به شب زنده داران قدر خدمات پزشکی و درمانی ارائه دادند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان افزود: دانشجویان رشته پرستاری در بخش قند خون و پایش فشار خون، دانشجویان مامایی در بخش مشاوره بارداری سالم مراجعه‌کنندگان در خدمت عموم مردم بودند.

وی طرح پایش سلامت را ویژه روزه داران سمنان برشمرد و گفت: این طرح در مساجد سمنان از جمله مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع)، مسجد الزهرا و امام زاده اشرف سمنان اجرا شد.

بهرامیان افزود : اجرای این طرح در شب بیست و سوم ماه رمضان سال گذشته آغاز شد و برای دومین بار در لیالی پر فیض ماه صیام امسال اجرا شد و در مجموع تعداد ۶۰۰ نفر از روزه داران و شب زنده داران از خدمات رایگان پزشکی، بهداشتی و درمانی ارائه شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بهره‌مند شدند.

طرح پایش سلامت در لیالی ماه مبارک رمضان

طرح پایش سلامت در لیالی ماه مبارک رمضان

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا