سمنان

صدور ۳۹۵ مجوز صنعتی در استان سمنان / ۹۱۰ نفر مشغول به کار شدند

صدور ۳۹۵ مجوز صنعتی در استان سمنان / ۹۱۰ نفر مشغول به کار شدند

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ، حمیدرضا قدس با بیان اینکه طی پنج ماه گذشته امسال تعداد ۳۹۵ مجوز صنعتی در این استان صادر شده است افزود: ۷۸ واحد صنعتی در این استان پروانه بهره برداری و ۳۱۷ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده اند.

سرپرست معاونت امور صنایع اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این مدت واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری حدود ۹ هزار و پانصد میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال حدود ۹۱۰ نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

وی همچنین اضافه کرد: طی پنج ماه ابتدایی امسال برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده اند سرمایه گذاری بالغ بر ۵۶ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تکمیل و راه اندازی و صدور پروانه بهره برداری برای این تعداد واحد زمینه اشتغال بیش از ۷ هزار نفر در استان ممکن خواهد شد.

حمیدرضا قدس با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان اظهار داشت: ۱۹۰۰ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری حدود ۱۲۲هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از ۵۶ هزار نفر در استان شده اند.

48

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا