اخبار استانها

راه اندازی پویش به عشق امام علی(ع) درچهارمحال وبختیاری

راه اندازی پویش به عشق امام علی(ع) درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری recive استان چهارمحال وبختیاری، حمید محمدی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بیان کرد: حمایت از فرزندان خانواده‌های مددجو در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین انجام می‌شود.

وی افزود: ایتام همانگونه که مشخص است، فاقد پدر و یا هم پدر و هم مادر هستند اما فرزندان محسنین دارای سرپرست هستند، اما پدر خانواده به علت بیماری، کهولت سن و غیره توانایی پرداخت هزینه‌های فرزندان خود را ندارد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در ادامه تعداد ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد را بیش از ۵۱۰۰ نفر عنوان و خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت ماهیانه(مبلغ دلخواه از ۱۰ هزار تومان به بالا) سهمی در رشد و بالندگی فرزندان نیازمند داشته باشند.

محمدی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اضافه کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و غیره پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌شان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در پویش به عشق در نظر گرفته شده است.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا