اخبار ورزشی

تایید مذاکره دروازه‌بان سابق استقلال با پرسپولیس

تایید مذاکره دروازه‌بان سابق استقلال با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری recive؛ رشید مظاهری پس از توقف بدون گل سپاهان مقابل هوادار گفت: چند سالی بود که برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدف‌گذاری کرده بودم ولی شرایط آن طوری که دوست داشتم پیش نرفت. در نیم‌فصل دوم امسال تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم به تیم ملی برگردم.
وی در خصوص استوری‌اش و ناراحتی استقلالی‌ها گفت: منظور خاصی نداشتم و منظور تیم خودمان بود که از بازی تیم‌مان لذت بردم.
دروازه‌بان سپاهان درباره دلایل جدایی‌اش از استقلال عنوان کرد: این مسیر فوتبالی من بود و دلیل خاصی نداشت، یک جاهایی من اشتباه کردم و جاهایی هم دیگران. تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم دوباره خودم را ثابت کنم و امیدوارم به تیم ملی برگردم.
مظاهری در واکنش به این موضوع که در تمرینات استقلال حضور داشت ولی در بازی‌ها به دلیل مصدومیت کنار گذاشته می‌شد، خاطرنشان کرد: هیچ مصدومیتی نداشتم، نظر سرمربی تیم بود که بازی نکنم.
وی در پاسخ به این سوال که چقدر از مشکلاتش با استقلال به حذف از آسیا برمی‌گشت؟ گفت: بعد از آن یکسری از مشکلات را حل کردیم و چند تماس با سرمربی هم داشتیم و مشکلات را حل کردیم و به تمرینات برگشتیم.
دروازه‌بان پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که با مجیدی قهر بوده است، گفت: من چنین چیزی را قبول ندارم و به همه سرمربیانم احترام می‌گذارم.
مظاهری درباره پوشیدن لباس قرمز در سپاهان خاطرنشان کرد: لباسی است که سرپرست تیم انتخاب می‌کند و به من هر لباسی بدهند، می‌پوشم. الان دروازه‌بان سپاهان هستم و در مقطعی هم استقلال بودم و خیلی خوشحالم که در آن تیم حضور داشتیم. فکر می‌کنم لباسم زرشکی است و اگر هم قرمز باشد من الان سپاهان هستم و اصلا به استقلال و پرسپولیس فکر نمی‌کنم.
وی درباره اینکه برای فولادی‌ها شروطی گذاشته است؟ گفت: نه من واقعا شروطی برای فولادی‌ها نگذاشته بودم، قسمت نبود که به فولاد بروم. از گرشاسبی و نکونام هم تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد دادند.
دروازه‌بان سپاهان در پاسخ به این سوال که از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت؟ تصریح کرد: با پرسپولیس هم صحبت‌هایی شد ولی جمع‌بندی این بود که به سپاهان بروم.
مظاهری درباره کلین‌شیت مقابل هوادار گفت: یک نیم‌فصل از مسابقات دور بوده‌ام و انگیزه دارم، امیدوارم که همین‌طور پیش بروم.
وی در پاسخ به این سوال که از حاشیه‌های به وجود آمده اذیت شده است؟ خاطرنشان کرد: سعی کردم یک مقدار از فضای مجازی و رسانه‌ها دور باشم، کار خودم را انجام دهم و روی کارم تمرکز داشته باشم.

بیشتر بخوانید:
معروف: نمی‌دانم چرا به من لقب ریش جادویی را دادند
میرشاد ماجدی با چند رأی سرپرست فدراسیون فوتبال شد؟
رئیس‌جمهور مخالف جدایی ستاره است!
۲۵۳ ۲۵۱

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا