اقتصادی

حفظ و شکوفایی بنیان‌های اساسی تولید در گرو رشادت‌ دلاوران امنیت و ثبات کشور است

اخبار شرکتها؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظانِ ایثارگر ثبات، امنیت و آرامش کشور تبریک گفت.

وی در بخشی از این پیام آورده است: «چرخ‌های تولید در صنعت خودروسازی کشور تنها می‌تواند بر مدار ثبات و امنیت بگردد و این مهم با تلاش شبانه‌روزی و ایثارگرانه نیروهای انتظامی کشور ممکن است.»

ایکوپرس– متن کامل پیام فرشاد مقیمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در بیش از چهار دهه گذشته از انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت بزرگ ایران در سایه امنیت و آرامش توانسته است گام‌های بلندی را به سوی توسعه  سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بردارد. در این میان نباید از نقش برقراری نظم، ثبات و امنیت عمومی به عنوان پیش‌شرط هر گونه پیشرفت غافل شد. همچنانی که مقام معظم رهبری، داهیانه فرموده‌اند: «امنیت ملی برای یک ملت از همه چیز واجب‌تر است. اگر امنیت ملی نباشد، هیچ دولتی نمی‌تواند کار کند؛ برای سازندگی، هیچ سنگی روی سنگ گذاشته نخواهد شد.»
فرارسیدن هفته گرامیداشت نیروی انتظامی فرصتی است تا ضمن تبریک به تک تک خدمتگزاران خدوم ملت در نیروهای انتظامی کشور، قدردان نقش ایشان در استحکام بنیان‌های اساسی تولیدی کشور باشیم. مدیران و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو به خوبی آگاهند که چرخ‌های تولید در صنعت خودروسازی کشور تنها می‌تواند بر مدار ثبات و امنیتی بگردد و این مهم با تلاش شبانه‌روزی و ایثارگرانه نیروهای انتظامی کشور ممکن است. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهیدان عرصۀ ثبات و امنیت کشور، فرارسیدن این هفته را خدمت تمام دلاوران و ایثارگران این راه به خصوص نیروهای خدوم انتظامی و پلیس راهور تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا