سمنان

شرکت دانش‌آموزان مدارس عادی استان سمنان در المپیادهای علمی افزایش یافت

شرکت دانش‌آموزان مدارس عادی استان سمنان در المپیادهای علمی افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان ،سرپرست اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان استان سمنان گفت: براساس آخرین آمار 1 هزار و 419 نفررشته، ثبت‌نام دانش‌آموزان استان از مدارس مختلف در عرصه المپیاد بوده است.
وی باتوجه به مدال آوری فرزندان استان در المپیادهای علمی، یکی از دستاوردهای سال‌های اخیر را افزایش ثبت‌نام و شرکت دانش‌آموزان مدارس عادی در المپیادها عنوان کرد و افزود: امسال 63/5 درصد دانش‌آموزان شرکت کننده از مدارس تیزهوشان و 36/5 درصد از مدارس دیگر در شهرهای برخوردار و کم برخوردار و حتی مناطق محروم هستند که رشد مناسبی نسبت به سنوات گذشته داشته است.
نادری همچنین گفت: در اجرای شیوه نامه المپیادهای علمی و به منظور تشویق همه شرکت کنندگان، امسال در هر مرحله برای هر دانش‌آموز کارنامه صادر و امتیاز کسب شده وی اعلام می شود و توصیه شده دبیران هم این امتیاز را به عنوان تاثیر مثبت در نمرات مستمر دانش‌آموزان لحاظ نمایند.
سرپرست اداره استعدادهای درخشان خاطر نشان ساخت: در مدارس سمپاد استان برای ارتقا سطح علمی و آمادگی مؤثر دانش‌آموزان، اقدام به برگزاری کلاس‌های آمادگی المپیاد با حضور اساتید مجرب نموده اند ضمن اینکه یکی از اقدامات مهم در این راستا بهرمندی از ظرفیت دانش‌آموزان مدال‌آور سنوات قبل استان در رشته های مختلف بوده که بیانگر حرکت استان درمسیر خودکفایی آموزش المپیاد است‌.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا