خوزستان

شرایط اسکان موقت ساکنین جوار متروپل فراهم شده است

شرایط اسکان موقت ساکنین جوار متروپل فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری recive خوزستان از آبادان ، رمضان مهجوری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان ضمن ابراز تاسف و تسلیت مجدد حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل به عموم شهروندانو خانواده های داغدار گفت: با توجه به نظرات کارشناسی در خصوص وضعیت ناپایدار سازه ساختمان متروپل با تجمیع ارزیابی های فنی و تخصصی صورت گرفته توسط تیم های مجرب مهندسی تصمیم گرفته شد کلیه واحد های مسکونی و تجاری مجاور ساختمان تا شعاع ۱۵۰ متری تخلیه گردند .

وی افزود ارزیابی های کارشناسان حاکی است احتمال جدی خطر و ریزش بخش باقیمانده سازه وجود دارد و در همین خصوص و برای محافظت از سلامت شهروندان مجاور ساختمان در برابر هر گونه حادثه احتمالی با همراهی و مشارکت بزرگوارانه مالکان تخلیه این منازل و واحد های تجاری انجام گرفت .

مهجوری پور ناصری افزود : هم اکنون یکی از دغدغه های ما بحث اسکان شهروندان و مجاوران ساختمان متروپل می باشد. در این خصوص مجموعه مدیریت ارشد استان و شهرستان با اتفاق نظر کامل و تشریک مساعی کلیه ارکان و دوایر دولتی و بخش های خصوصی تابعه از طریق بسیج کلیه امکانات اقامتی و رفاهی از قبیل مهمانسراها ، اماکن اقامتی و واحد های مسکونی متعلق به دستگاه های اجرایی ، دانشگاه ها ، نهاد های انقلابی و … تمهیدات لازم را برای اسکان موقت این عزیزان اندیشیده اند .

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا