قم

برگزاری کارگاه‌های ترجمه و مفاهیم قرآن در آستان حضرت معصومه(س)

حجت‌الاسلام سید احمد مشرف در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با ترم پاییز از علاقه‌مندان خواهر و برادر در رشته «معارف قرآن کریم» ثبت‌نام می‌کند، اظهار کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام از علاقه‌مندان سراسر کشور برای حضور در کلاس‌ها و دوره‌های حضوری، نیمه حضوری، مجازی و آنلاین رشته «معارف قرآن کریم» ۱۶ مهر ماه است.

وی اضافه کرد: فراگیران در قالب «رشته معارف قرآن کریم» با مفهوم و مضامین کلی آیات و سور قرآن کریم به صورت کلی در مدت زمان کوتاه بدون نیاز به ترجمه آیات آشنا می‌شوند.

مدیر مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت گفت: علاقه‌مندان خواهر برای ثبت نام حضوری و نیمه حضوری در دوره‌ها و کلاس‌های رشته «معارف قرآن کریم» همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ می‌توانند با شماره ۰۲۵-۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس گیرند و برای برادران نیز از ساعت ۱۵ تا ۲۰ شماره ۰۲۵- ۳۷۱۷۵۵۳۰ درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث در راستای فراهم کردن بستر حضور برای علاقه‌مندان سراسر کشور در رشته «معارف قرآن کریم» به صورت مجازی و آنلاین از علاقه‌مندان ثبت نام می‌کند.

مشرف با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://qhkarimeh.ir/lms/group?id=4Z برای ثبت‌نام اقدام کنند، عنوان کرد: سامانه آموزش مجازی به آدرس Qhkarimeh.ir برای ثبت نام در دسترس علاقه‌مندان است و علاقه‌مندان سراسر کشور برای کسب آگاهی درباره تمامی دوره‌های مجازی مرکز قرآن و حدیث همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ می‌توانند با شماره ۰۲۵-۳۷۱۷۵۵۰۷ تماس بگیرند و آیدی edusupport_f@ در ایتا آماده پاسخگویی به پرسش‌های علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی مرکز قرآن و حدیث است.

وی خاطرنشان کرد: در قالب رشته «معارف قرآن کریم» فراگیران بخش مجازی می‌توانند در کلاس‌های آموزش آنلاین ترجمه و مفاهیم قرآن، ترجمه و مفاهیم مقدماتی قرآن (تنها در دو ترم) و ترجمه و مفاهیم تکمیلی قرآن کریم ثبت نام کنند.

مشرف تصریح کرد: ثبت‌نام در این رشته از مبتدی تا پیشرفته انجام می‌شود و فراگیران پس از اتمام دوره مقدماتی موفق به درک مفهوم بیشتر آیات قرآن خواهند بود.

وی تصریح کرد: واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) با شعار «کلاس را به خانه ببر» اقدام به ثبت‌نام از علاقه‌مندان در رشته‌های مختلف قرآنی و معارفی کرده است و آموزش علاقه‌مندان در این بخش با بهره‌گیری از مدرسان مجرب و موفق در سطح کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا