سمنان

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان مهدی شهر منصوب شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان مهدی شهر منصوب شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، در حکم انتصاب مهدی متقی به امضای امیر کرم‌زاده آمده است: نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان “سـرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی شهر” منصوب می‌شوید.

تعامل خوب و سازنده با بخش خصوصی و همکاران آن مجموعه و سایر ادارات و نهادهای آن شهرستان خصوصاً فرماندار محترم، پاسخ به هنگام اربابان رجوع و بهره‌گیری از توان ظرفیت‌های شهرستان در راستای نیل به اهداف سازمانی ازجمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت ا… رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، انقلابی گری، مردم‌داری، پاک دستی، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی(ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با قدردانی از زحمات مسئول قبلی اداره میراث‌فرهنگی شهرستان مهدی شهر گفت: انتصاب سرپرست جدید این اداره در راستای منویات دولت خدمتگزار آیت‌الله رئیسی درزمینه جوان‌گرایی و واگذاری امور به جوانان انجام‌شده است.

امیر کرم‌زاده افزود: در هرجایی که جوانان حضور پیدا کردند، شاهد اتفاقات بی‌بدیل در کشور بودیم و جوانان باید امروز پرچم‌دار جهاد تبیین و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در کشور باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان تأکید کرد: آینده هر کشور و نظامی به حضور افراد سرزنده و پرتلاش بستگی دارد و مصمم به حمایت قاطع از جوانان پرتلاش و با استعداد هستیم.

مهدی متقی دارای مدرک کارشناسی ارشد و پیش از این سرپرست شهرداری شهمیرزاد، مسئول روابط عمومی شهرداری شهمیرزاد، مسئول تاکسیرانی شهرداری شهمیرزاد و ….. بوده است.

پیش‌ازاین هدی طالبیان مسئول امور پیگیری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی شهر بود.

46

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا