سمنان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان معرفی شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری recive استان سمنان، در این نشست که با حضور حجت الاسلام رستمیان امام جمعه، بندرآبادی فرماندار دامغان و نیز علیزاده نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی همراه بود، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان حجت الاسلام “محمدحسن عبیری” را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان معرفی کرد.

فرشید فلاح در این برنامه همچنین از تلاش های چندین ساله “حسین امینیان” رییس قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان تجلیل کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ابلاغ انتصاب محمدحسن عبیری به سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان بر ضرورت به کارگیری همت و تلاش و تعامل موثر و سازنده با اصحاب فرهنگ و هنر، انجمن ها، موسسه ها و فعالان دینی و مذهبی در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی هنری در شهرستان دامغان برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت جهاد تبیین و نیز توجه به رهنمودهای امام جمعه دامغان و همکاری بی دریغ با فرماندار این شهرستان تاکید کرده است.

در آیین معرفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان، صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و برخی از مسوولان محلی نیز حضور داشتند.

مجله خبری recive.ir

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا